مدیریت شهری

هزینه نگهداشت تهران سالانه چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ناصر امانی گفت: عملکرد مالی شهرداری تهران کاملا شفاف است و تلاش کرده ایم در زمان مقرر گزارش هزینه کردها را به شورای شهر تهران اعلام کنیم.

وی افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، طی ۵ سال اخیر بیش از ۸۵ هزار میلیارد تومان صرف امور توسعه ای، عمرانی و همچنین نگهداشت شهر تهران شده است و گزارش این هزینه ها اکنون موجود است.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به شفافیت هزینه ها در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با وجود حجم بالای هزینه کرد برای پروژه های عمرانی اما تا امروز حتی یک مورد تخلف نیز در پروژه ها گزارش نشده است.

امانی تاکید کرد: اکنون حتی یک مورد پرونده در رابطه با فساد مالی معاونین شهردار تهران به مراجع قضایی ارسال نشده و از این بابت با مشکل خاصی مواجه نبوده ایم و پرونده ای در این خصوص وجود ندارد.

وی در خصوص مطالبات شهرداری تهران از مردم تصریح کرد: خوشبختانه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب طرح ارائه تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان مطالبات شهرداری، می توانیم امیدوار باشیم که بخشی از مطالبات شهرداری بازگردانده شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران تاکید کرد: این مطالبات، مرتبط با سال ۷۲ به بعد است و در صورتی که وصول شود میزان قابل توجهی اعتبار به حساب شهرداری تهران واریز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا