مدیریت شهری

چرایی عدم افتتاح دو ایستگاه متروی خط ۳

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابولفضل قناعتی در پاسخ به چرایی عدم افتتاح و بازگشایی دو ایستگاه متروی عبدل‌آباد و شریعتی واقع در جنوب خط ۳ مترو گفت: ما مخالف بازگشایی نیستیم؛ اما اگر این ایستگاه‌ها بدون پله برقی افتتاح شود، مردم خودشان اعتراض می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر پله برقی وارد شده است، افزود: در حال حاضر مشخص شده است که سازه و یا محل جانمایی پله برقی هم خوانی ندارد و باید در آن سازه و محل برپایی پله برقی اصلاحاتی صورت گیرد.

 

قناعتی با بیان اینکه شورای شهر می تواند نسیت به گشایش این دو ایستگاه تصمیماتی اتخاذ کند؛ اما مردم گلایه می‌کنند، گفت: پیرو شکایات مردمی و تذکرات اعضای شورای شهر تهران مقرر شده است که ایستگاه مترو بدون نصب پله‌برقی احداث نشود.

 

وی با بیان اینکه مردم عبدل آباد باید از ظرفیت حمل و نقل ریلی استفاده کنند، اظهارکرد: در حال حاضر نصب پله برقی‌ها با اولویت ایستگاه‌های پرتردد در حال انجام است.

 

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در مورد پله‌برقی‌های خاموش زیرگذر ولیعصر نیز گفت: این مطلب را من از شما می شنوم و پیگیری می‌کنم، این پله‌ها حتما باید فعال باشد، چراکه یک کیلومتر از هرطرف با آهن مسدود کردیم تا مردم در سطح تردد نکنند و اگر قرار باشد پله برقی‌ها خاموش باشند این خلاف برنامه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا