مدیریت شهری

اوراقچی‌ها تا پایان سال از میدان شوش می‌روند

مدیرعامل شرکت ساماندهی و صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: تا پایان سال اوراقچی‌ها از میدان شوش جمع‌آوری و به محل جدید منتقل خواهند شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی و صنایع و مشاغل شهر تهران، سیدعلی مفاخریان با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره طرح جابه‌جایی صنوف از سطح شهر به بیرون اظهار کرد: یکی از این کارها انتقال انبارهای شیمیایی خیابان ناصر خسرو به محل جدید در بیرون از شهر بوده که با همکاری و همراهی نیروی انتظامی و مراجع قضایی انجام شده است.

وی همچنین درباره انتقال و جابه‌جایی اوراقچی‌های محدوده میدان شوش تصریح کرد: هم‌اکنون کار برداشت میدانی در حال تکمیل است؛ چراکه از ابتدای سال به فعالیت این صنف تمرکزی نداشته‌ایم و پس از انتقال انبارهای شیمیایی، انتقال این صنوف در دستور کار قرار گرفته است.

مفاخریان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، پلیس آگاهی، و همچنین مراجع قضائی در ارتباط با انتقال اوراقچی‌ها به خارج از شهر گفت: این کار در چند فاز انجام خواهد شد که طی یک تا دو هفته آینده فاز نخست آن انجام می‌شود و به ترتیب در چند مرحله اوراقچی‌ها منتقل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی و صنایع و مشاغل شهر تهران درباره تغییر کاربری مغازه‌های اوراقچی‌ها نیز تصریح کرد: در این زمینه  نیز با توجه به اینکه محدوده شوش بورس چینی و … شده است، تعداد زیادی از مغازه‌ها تغییر کاربری داده‌اند.

وی در  پایان گفت: تا پایان سال اوراقچی‌ها از میدان شوش جمع‌آوری به محل جدید منتقل خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا