مدیریت شهری

‌‌شهردار منطقه یک در جمع شورایاران محله اُزگُل: پروژه‌های کوچک مقیاس رضایتمندی را از  در منازل شهروندان شروع می‌کند

مدیریت شهری امروز اعتقاد دارد که با اجرای پروژه های کوچک مقیاس، می‌تواند رضایتمندی و مطلوبیت را از در منازل شهروندان شروع کند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشستی که با حضور سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، محمدرضا اسکندری شهردار ناحیه ۹ منطقه یک و شورایاران محله ازگل برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: از آنجایی که پروژه های شهرداری براساس خواست و نگاه مردم اجرا می شود، لذا برای رسیدن به نظر مطلوب شهروندان و کوتاه کردن فاصله ها و همچنین سرعت بخشیدن به اقدامات، مراجعه به معتمدین محلات یکی از روش های موثر برای رسیدن به این مهم است.

وی افزود: شورایاری ها، انجمن های محلی، شهرداران نواحی، شهردار منطقه و بیش از ١٣٠٠ همکار در حوزه ی مدیریت شهری منطقه یک، صرفا به خاطر خدمات رسانی به شهروندان مشغول فعالیت هستند در همین  راستا اگر ماحصل همه ی این تلاش‌ها و اقدامات به مطلوبیت و رضایت شهروندان ختم نشود، قطعا باید ایراد کار را در خودمان جستجو کنیم.

موسوی وظیفه ی شهرداری در خصوص ارتباط با شهروندان را ایجاد همدلی و وفاق با شورایاران دانست و افزود: در محله ازگل با مشارکت بزرگان صاحب نام که از موقعیت های سیاسی و اجتماعی خوبی برخوردار هستند می‌توان، خیلی از امکانات را وارد محله کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز با اشاره به مشکلات پیش آمده خاطر نشان کرد: این روزها درگیر شرایط سختی هستیم که با توجه به بیماری کرونا، پایین آمدن درآمدها و … امیدواریم بتوانیم با همدلی و همفکری تک تک شورایاران و مدیریت شهری منطقه یک بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

در پایان این نشست، شورایاران محله ازگل از شهردار منطقه یک خواستار مشخص شدن وضعیت شورایاری ها شدند و برگزاری این جلسات را گام مثبتی در خصوص بهبود شرایط شورایاری‌ها دانستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا