شورای شهرصفحه اصلی

اقراریان: نیروهای انقلابی همیشه هزینه مبارزه با فساد را داده اند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه همیشه انتقاد و برخورد با فساد هزینه دارد گفت: نیروهای انقلابی حتما آمادگی این را دارند تا در مبارزه با مفاسد هزینه بدهند.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری نودمین جلسه صحن شورا با بیان اینکه نیروهای خدوم شهرداری تهران و زحمت کشان حوزه مدیریت شهری جزء با ارزشترین سرمایه های شهر محسوب میشوند، اعلام کرد: باید به این افراد اهتمام ویژه ای داشت.
وی به تغییرات جدید در انتصابات بدنه شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: پس از گذشت یکسال از دوره مدیریت آقای زاکانی در این چند روز اخیر شاهد شروع فصل جدید جابجایی مدیران  در مجموعه شهرداری تهران هستیم که یکی از این تغییرات در حوزه حساسی همچون حراست شهرداری تهران است.
وی افرود: با توجه به اینکه یکی از این تغییرات در حوزه نظارتی است که بنده هم عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران هستم شاهد این بودیم که اقای مقدم جزو برادر انقلابی، ارزشمند و از نیروهای پاکدست به شمار میرود که طی یکسال گذشته به صورت غیر نمایشی به مبارزه با فساد پرداخته است.
اقراریان اذعان کرد: بنده در جلسات مکرر با اقای مقدم و بازدیدهایی که از مجموعه حراست شهرداری تهران داشتم شاهد عملکرد خوب و ارزشمند از ایشان بودم.
وی با اشاره به اینکه مسئول سابق حراست شهرداری تهران بطور کل از بدنه شهرداری جدا شدند، گفت: بنده وظیفه خود میدانم که بعنوان یک عضو از خانواده ۲۱ نفره شورای اسلامی شهر تهران از زحمات ایشان تقدیر و  تشکر کرده و برای وی آرزوی توفیق و موفقیت داشته باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان با اعلام اینکه انتقاد و برخورد با فساد حتماً هزینه دارد، گفت: نیروهای انقلابی و حزب اللهی حتما آمادگی این را دارند که در مبارزه با فساد هزینه بدهند در مقابل کسانی که مبارزه نمایشی با فساد را در دستور کار خودشان دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا