شورای شهر

اقدامات شهرداری تهران درخصوص طرح فاضلاب شهری قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد حقانی در جریان یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اجرای طرح فاضلاب شهر تهران اظهار داشت: این کار از سال ۷۲ شروع شده است و هم‌اکنون حدود نیمی از این کار در شهر تهران انجام گرفته است.

وی با تقدیر از شهردار تهران در خصوص اجرای طرح فاضلاب شهر تهران، بیان داشت: در سال ۹۳ اکثر مناطق شهرداری در بخش فاضلاب شهر تهران همکاری مطلوبی را داشتند و این در حالی بود که مشکلات گذشته را ما در بخش حفاری‌ها شاهد نبوده‌ایم.

حقانی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است ۱۰ هزار کیلومتر از فاضلاب شهر تهران در ۴-۵ سال گذشته به اتمام برسد، گفت: در کنار این کار ارزشمند مشکلاتی وجود دارد که باید به آنها نیز توجه شود.

وی اضافه کرد: اگر متوسط بارندگی شهر تهران را ۳۰۰ میلی‌متر فرض کنیم با توجه به نفرات شهر تهران، در سال ۲۱۰ میلیون متر مکعب آب از پشت‌بام‌ها و ناودان‌ها همزمان وارد فاضلاب شهر تهران می‌شود که این کار مشکلاتی را برای شهر به همراه خواهد داشت.

عضو شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد اقدامات لازم و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مشکلات اشاره شده از سوی شرکت فاضلاب آب و شهرداری صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا