اجتماعی و فرهنگی

سینما ماشین برج میلاد نقطه عطفی در سینمای پس از انقلاب

برج میلاد امشب با افتتاح بزرگترین سالن سینمای محیطی، میزبان رویدادی فرهنگی بود که در نوع خود کم نظیر و به جرات میتوان گفت که بعد از انقلاب بی نظیر است.

به گزارش شوراآنلاین، پخش موفقیت آمیز فیلم سینمایی خروج حاتمی کیا با سبک و سیاقی متفاوت و تماشای این فیلم برای مخاطبانش از داخل ماشین با استقبال فراوان شهروندان مواجه شد.

ششمین برج مخابراتی دنیا، در این روزهای سخت که همه مردم جهان درگیر ویروس کرونا بوده و بسیاری از مردم دنیا خانه نشین شده اند، بیکار ننشسته و دست به خلاقیت هایی زده تا برای مردم امکان سرگرمی و تفریح ایمن فراهم کند.

“سینما ماشین” بعد از “کنسرت های آنلاین” دومین ابتکار و خلاقیت کرونایی تیم اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای مردم همیشه قهرمان است.

پس از موفقیت اهالی موسیقی در ارائه “کنسرت های آنلاین” در ایام نوروز، اینبار نوبت صنعت سینما بود که پا به عرصه گذاشته و با “سینما ماشین” خدمت جدیدی را در ایام کرونایی به مردم ارائه کند.

۱۲ اردیبهشت ماه را شاید بتوان نقطه عطفی در سینمای پس از انقلاب ایران عنوان کرد. شبی که علاقه مندان به سینما با چهره های ماسک زده و دستکش به دست با ماشین های خود وارد مجموعه “برج میلاد” شدند تا در بزرگترین سالن سینمای کشور به وسعت ۱۷ هزار متر مربع تجربه متفاوتی از تماشای فیلم را از داخل ماشین بر روی پرده ای ۱۵۰ متر مربعی داشته باشند و صدای فیلم را از دستگاه پخش صوت خودروی خودشان بشنوند.

پارکینگ شماره ۳ برج میلاد مملو از ماشین هایی بود که سرنشینان آن اجازه پیاده شدن نداشتند و باید از داخل خودرو بازی درخشان فرامرز قریبیان در فیلم “خروج” حاتمی کیا را تماشا می کردند.

قطعاً این اقدام که با حمایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و همکاری موسسه اوج شکل گرفته در تاریخ سینمای ایران برای مبارزه و شکست بیماری کووید ۱۹(کرونا) برای همیشه ماندگار خواهد شد و شاید هم روزگاری به سوژه ساخت یک اثر سینمایی برای هنرمندان سرزمینمان تبدیل شود.

لازم به ذکر است که علاقه مندان میتوانند بلیط سانس ها و شب های بعدی این سینما را از سینماتیکت تهیه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا