اجتماعی و فرهنگی

واکنش به خبر انفجار شب گذشته غرب پایتخت/بیانیه برق تهران در خصوص خاموشی دیشب

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین گزارش‌های مردمی حاکی از آن است که حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته مرکز توزیع برق ستارخان (طرشت) منفجر و برق این منطقه با صدای مهیبی قطع شد.

با بروز این حادثه صدای مهیب انفجار و قطعی برق در این منطقه مردم این محدوده را وحشت زده کرد و به خیابان‌ها کشاند. پیگیری‌ها حاکی از این است که این علت این حادثه ناشی از بروز اشکال فنی و تأسیسات برق منطقه و بروز اتصالی و نارسایی فنی در پست شهید فیروزی ستارخان بوده است.

مسئولان شرکت برق منطقه ای تهران برای رسیدگی به علت حادثه جلسه ویژه‌ای را تشکیل دادند که ابتدا گفته شد ساعاتی بعد جزییات جلسه اعلام خواهد شد. با این‌حال هیچ‌کدام از مدیران مسئول در این شرکت تاکنون پاسخگوی پیگیری‌های رسانه‌ای نبوده‌اند و معاون بهره‌برداری این شرکت نیز که آماده پاسخگویی به سئوالات بود، اعلام کرده است که فعلا از سوی روابط عمومی اجازه پاسخگویی به ما داده نشده است. اقدامی که باتوجه به نیاز به پاسخگویی فوری در چنین شرایطی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

درپی پیگیری‌های رسانه‌ای در این رابطه دو بیانیه مجزا روی خروجی سایت توانیر و وزارت نیرو قرار گرفت. در توضیحاتی که سایت توانیر منتشر کرده آمده است: شب گذشته (یکشنبه قبل از نیمه شب) بر اثر برخورد جرثقیل خصوصی با یکی از خطوط فوق توزیع (طرشت – کاشانی)، خاموشی در منطقه یاد شده ایجاد گردید، که همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام و بعد از نیمه شب خاموشی به کلی مرتفع شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: از همراهی و همدلی مردم عزیز تشکر کرده و به خاطر نارسائی ایجاد شده به سهم خود پوزش می طلبیم.

برپایه این گزارش پیش از این برخی رسانه ها از انفجاری در منطقه ستارخان خبر داده بودند که به این ترتیب اخبار منتشر شده در این خصوص کاملا تکذیب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا