مدل جدید تبلیغات مذهبى-شهرى

حال و هوای این روزهای تهران عوض شده است. تهران در دهه کرامت مزین به نام مبارک علی ابن موسی الرضا امام رئوف و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه (س) است. استفاده بجا از تصاویر خاص با پیش زمینه ی حرم حضرت امام رضا علیه السلام و بهره گیری از هنر، باعث تلطیف فضای فرهنگی و معنوی پایتخت شده تا حس آرامش به شهروندان تهرانی منتقل شود. 

 
قطعا چنین اقداماتی توسعه سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و از سویی باید میزان مشارکت مردم برای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی را افزایش داد.
 
نیاز جامعه به ایجاد نشاط و فرح در مناسبتهای مذهبی و ملی کشور و نیازهای مختلف شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، جهت گیری فرهنگی و اجتماعی مسوولان دولتی و شهرداری تهران را بیش از پیش مشخص می نماید.
 
اینچنین فعالیتهای هوشمندانه مذهبی در سطح شهر تهران فضای آرام و معنوی را برای مردم ایجاد کرده است. 
 
امید است این رویه سازمان زیبا سازی شهرداری تهران با استفاده از ابزار ها و مدلهای جدید تبلیغات شهری در فعالیتهای فرهنگی شهر و استفاده گسترده تر از امکانات محیطی شهر در مناسبتهای بعدی نیز بهتر از گذشته تکرار شود.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا