شورای شهر

واکنش اعضای شورا به تغییرات مدیریتی شهرداری/روحمان هم خبر نداشت!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران در خصوص تغییرات مدیریتی در شهرداری گفت:این تغییرات می تواند به نفع شهر تهران باشد و باعث می شود تا راندمان شهر تهران افرایش پیدا کند.

 

وی ادامه داد:البته این را باید بگویم که من انتقاداتی را نسبت به این تغییرات دارم اما در مجموع می توانم بگویم که این تغییرات می تواند برای شهر تهران خوب و مفید باشد.شاید اگر بخواهیم به صورت نقطه ای این تغییرات را بررسی کنیم جای گلایه باشد اما خب به صورت کلی اینگونه اتفاقات می تواند خوشایند باشد.

 

اقبال شاکری در خصوص اینکه آیا از قبل از این تغییرات خبری داشته است یا خیر گفت:بله من از ۳ الی ۴ روز پیش خبر داشتم که قرار است یک تغییراتی در این سطح اتفاق بیفتد البته نه اینکه بصورت رسمی به ما اعلام شده باشد بلکه از منابع غیر رسمی خبر تغییرات را شنیدم.

 

وی ادامه داد:این گونه کارها در حوزه شهردار است و می تواند بدون اطلاع انجام دهد چرا که در کارهای اجرایی اعضای شورا نمی توانند دخالتی کنند و از این رو شاید آقای قالیباف صلاح ندانستند که زودتر از این ها خبر دهند.

 

وی ادامه داد:به طور رسمی دیروز بعدازظهر طی یک نامه ای از ما دعوت کردند که امروز در یک جلسه ای شرکت کنیم که قرار است تغییراتی صورت بگیرد و همانطور که گفتم فکر نمی کنم که این کار مشکلی داشته باشد چرا که قانون این اجازه را به آقای قالیباف داده است که چنین کاری را انجان دهد.

 

 

اما مجتبی شاکری که کاملا نظری متفاوت با اقبال شاکری دارد این تغییرات را به نفع شهر تهران ندانست و گفت: من خیلی این تغییرات را تاثیر گذار نمی دانم.یعنی تحولی صورت نمی گیرد و فقط یک جابه جایی انجام شده است و خسارت آن برای شهر تهران است.

 

وی ادامه داد:این تغییرات باعث می شود تا آدم هایی که سال های سال در کارشان تجربه پیدا کرده اند و زیر و بم کار دستشان آمده جای دیگری انتقال پیدا کنند و دوباره باید کسی بیاید که صفر کیلومتر است و سال ها آزمون و خطا کند تا تجربه نفر قبل را به دست آورد.

 

وی ادامه داد:اصلا چه ضرورتی داشت تا این اتفاق بیفتد.با این کارها تحولی صورت نمی گیرد و شهر تهران خسارت های زیادی به خود  می بیند که برای کلانشهری مانند تهران که باید به سرعت پیشرفت کند و از کلانشهرهای دیگر عقب نماند جای تعجب دارد.

 

عضو شورای شهر تهران در خصوص اینکه آیا از قبل خبر این تغییرات را داشته اند یا خیر گفت:به هیچ عنوان من در جریان نبودم و روحمان هم خبر نداشت. دیروز بعدازظهر یک نامه ای به ما دادند و از ما خواستند تا در مراسم امروز شرکت کنیم همین و بس

 

وی ادامه داد:البته پیش از این هم از این نوع تغییرات خیلی اتفاق افتاد و هیچ مشورتی از ما نخواستند.خب نمی توان ایراد گرفت چرا که در کارهای اجرایی شهردار می تواند طوری که صلاح می داند اقدام کند.

 

شاکری در خصوص اینکه آیا در این جلسه شرکت کرده است یا خیر گفت:لزومی نداشت تا در این جلسه شرکت کنم.جلسه ای که قبل و بعد از آن هیچ تعاملی را به وجود نیاورد شرکت نکردن در آن بهتر از شرکت کردنش است!

 

عضو شورای شهر در خصوص اینکه با شرکت نکرن در این جلسه اعتراض خودش را بیان کرده است گفت:خب بالاخره همانطور که گفتم نیازی نبود تا در این جلسه شرکت کنم.زمانی باید در جسله ای شرکت کرد که آدم بداند می تواند در آن مثمر ثمر واقع شود و بنده صلاح دیدم که در این مراسم نباشم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا