اجتماعی و فرهنگی

ساخت امتداد اتوبان یادگار امام(ره) در انتظار «موافقت»

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بزرگراه یادگار امام(ره) اصلی‌ترین بزرگراه در محدوده شمال غرب و غرب تهران است که و آنطور که شهردار منطقه ۹ در صحن شورا بیان کرده ۱۸ هزار متر از زمین پادگان جی در اختیار وزارت آموزش و پرورش است که مسئولان این وزارتخانه نیز تنها پول نقد درخواست کرده و از تهاتر و… استقبال نکردند.

ساخت امتداد اتوبان یادگار امام(ره) در حالی در پس اراضی آموزش و پرورش متوقف مانده که معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از رایزنی‌های سازمان املاک برای جلب رضایت این وزارتخانه خبر می‌دهد.

علیرضا جاوید با بیان اینکه سازمان املاک شهرداری تهران پیگیر تملک اراضی این پادگان است ، گفت: برای تملک پادگان جی که در امتداد بزرگراه یادگار امام (ره) قرار دارد دو معارض وجود دارد.

وی با بیان اینکه وزارت دفاع و ارتش دو معارض بزرگ برای تملک پادگان جی هستند گفت: با رایزنی های صورت گرفته موافقت وزارت دفاع برای تملک اراضی اش در این پادگان جلب شده و مذاکره با ارتش همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد تا یک ماه آینده توافقات لازم انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهردای تهران در مورد درخواست وزارت آموزش و پرورش مبنی بر خرید نقدی اراضی ۱۸۰۰۰ متری اش در پادگان جی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری برای خرید نقدی املاک بزرگ مقیاس، گفت: سازمان املاک شهرداری تهران در حال رایزنی با این وزارتخانه است اما تا کنون مسئولان آموزش و پرورش نظر مثبت و نهایی خود را اعلام نکرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا