مدیریت شهری

طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه اجرا می شود

شهردار منطقه ۲ گفت: درراستایی پاسخگویی به مطالبات شهروندان و به منظور کاهش ترافیک و رفاه آنها، با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه اجرا می شود

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،مهدی صالحی، در تشریح برنامه مدیریت شهری برای ساماندهی دستفروشان در محله صادقیه و ستارخان ، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از کوئید ۱۹ که معیشت تعدای از شهروندان را دچار مشکل کرده است،مدیریت شهری تلاش دارد تا ضمن رعایت حقوق شهروندان دررفع سد معبر شهری،طرح ساماندهی دستفروشان را اجرا کند.

وی افزود: بدین منظور با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهری مکانی جهت استقرار این افراد در نظر گرفته شده است تاضمن رفع معضلات ناشی از سد معبر، معیشت دستفروشان دچار مشکل نشود.

صالحی با اشاره به اینکه خیابان ستارخان و صادقیه به لحاظ وجود مراکز تجاری و رستوران ها از جاذبه سفر برخوردار است و به دنبال آن موجب وجود دستفروشی در این محلات شده است، افزود: پدیده دست‌فروشی و بساط‌گستری در حاشیه خیابان‌ها، یکی از موضوعاتی است که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای ساکنین محله، مشکلات ترافیکی را در این خیابان ها ایجاد کرده است.

وی افزود: طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه با رعایت ملاحظات اجتماعی وحفظ کرامت آنها در روزهای پایانی سال انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا