مدیریت شهری

شهردار منطقه یک: توسعه بیمارستان ها و فضاهای عمومی در راستای منافع شهر و شهروندان است

نشست سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف تعاملات فیمابین برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشستی با علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: توسعه بیمارستان ها و سایر فضاهای عمومی در شمال تهران از دغدغه های مدیریت شهری است چرا که آن را در جهت منافع شهر و شهروندان می دانیم و در چهارچوب قانون تلاش خواهیم کرد به سهم خود در این راستا انجام وظیفه کنیم.

وی با اشاره به ترافیک سنگین معابر در شمال تهران که در تردد سواره از جمله آمبولانس ها به مراکز درمانی نیز تاثیر گذار است، گفت: تعریض خیابان حمید در مجاورت بیمارستان شهدای تجریش، به روان سازی تردد در معابر محدوده کمک نموده و از جمله کارهای ماندگار در حوزه عمومی خواهد بود که با همکاری بیمارستان محقق خواهد شد.

موسوی با اشاره به ساختمان جدید این بیمارستان، تشکیل کارگروهی جهت پیگیری موضوعات پارکینگ و همچنین نمای این ساختمان را ضروری دانست و بیان داشت: تلاش می کنیم در ظرف زمانی مناسب طی تعامل با یکدیگر و شهرداری تهران، این موضوعات را تعیین تکلیف نماییم.

زالی نیز در ادامه ی این نشست از همکاری موثر شهرداری در مدیریت بیماری کرونا در شمال تهران تقدیر کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری از آغاز شیوع این بیماری حضور فعال داشته و در حوزه بهداشت عمومی اقدامات موثری را به انجام رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا