مدیریت شهری

احداث بوستان های جدید بانوان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی محمد مختاری گفت: در طول سال، کاشت درخت در دستور کار سازمان پارک ها و  فضای سبز شهر تهران قرار دارد و کار درخت کاری در شهر انجام می شود.

وی افزود: توسعه فضای سبز شهر تهران طی سال های اخیر روند قابل توجهی داشته و سرانه فضای سبز ارتقا یافته است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اجرای طرح کاشت هزار اصله درخت در خیابان ولی عصر اظهارکرد: خیابان ولی عصر به عنوان طولانی ترین خیابان خاورمیانه برای شهر تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در همین رابطه نیز به دنبال حفظ ظاهر این خیابان بوده ایم.

مختاری ادامه داد: کاشت هزار اصله درخت در خیابان ولی عصر یکی از برنامه های سازمان بوستان ها است و اکنون کاشت این درخت ها آغاز شده است.

وی در رابطه با وضعیت درختان کاشته شده در سراسر خیابان ولی عصر تصریح کرد: درختان جدید که با هدف احیای خیابان ولی عصر کاشته می شوند، چنار بوده و به دنبال آن بوده ایم که نوع درختان خیابان حفظ شوند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران تاکید کرد: درختان کاشته شده با بن ۳ تا ۴ سال هستند و به بهترین روش ممکن در خیابان ولی عصر کاشته می شوند.

مختاری توسعه بوستان های ویژه بانوان را یک الزام دانست و بیان کرد: به دنبال این هستیم که در تمام مناطق شهر تهران بوستان های ویژه بانوان احداث شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا