شورای شهر

لزوم نظارت شورایاران بر عملکرد شهرداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مهدی عباسی شهردار منطقه ۱۷ تهران در اولین گردهمایی شورایاران منطقه ۱۷ در سرای محله زهتابی ضمن ابراز تشکر از فعایت های شورایاران و بیان اینکه دبیران شورایاری منطقه از دلسوزترین افراد در بین شورایاران شهر تهران هستند، اظهار داشت: این گردهمایی ها اقدامی مفید و سازنده است و یک ضرورت به شمار می آید. الحمدالله ترکیب شورایاری در منطقه ۱۷ ترکیب خوبی است و اکثریت اعضا در خدمت مردم هستند.

وی افزود: بنده به عنوان شهردار منطقه از یکایک شما عزیزان تقاضا دارم تا با تلاش و همت مضاعف تری برای رفع مشکلات شهروندان عزیز ما را یاری نمایید. ان شاءالله در بازدید های دوره ای از محلات در جلسه با اعضای شورایاری مطالب و مشکلات را می شنوم، امیدوارم تا مشکلات منطقه را در حد بضاعت خود برطرف کنیم.

عباسی در ادامه با تاکید بر اینکه این اجتماعات را باید مغتنم بشماریم خاطرنشان کرد: باید در اجتماع خود وحدت را افزایش دهید. بنده به عنوان شهردار منطقه از شما عزیزان می خواهم تا ناظر بر عملکرد شهرداری باشید و توسط دبیر شورایاری در جلسه آن را به ما انتقال دهید. وحدت و الفت شورایاری ها باعث می شود تا تصمیمات سنجیده، مفید و قابل اجرا باشد. تصمیماتی که از روی جدل و رقابت نباشد. این آفت یک اجتماع است. گاهی دسته بندی ها و گاهی سلایق باعث می شود انسان در تشخیص مصلحت دچار اشتباه شود.


شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه اگر یک مجموعه واحد و منسجم باشید، تنوع سلایق در گفت و گو و تضارب آرا نتیجه اش انتخاب بهترین تصمیم هاست، گفت: ممکن است ما در مسئله ای نظرات متفاوتی داشته باشیم اما به دلیل اینکه هدف مشترکی را دنبال می کنیم تصمیم ما منتج به خروجی مناسب می شود.

وی افزود: اتفاقا تنوع نظرات و سلایق، مشروط بر اینکه هدف یکسان و مشترک، برای بهبود وضعیت شهروندان باشد بسیار پسندیده و نیکوست. بنده در موضوعات کارشناسی و مردمی تصمیمات را از جنس رضایتمندی شهروندان به اختیار شورایاری ها گذشته ام. تا پس از بررسی و مطالعه به ما انتقال دهند.
عباسی در پایان گفت: خدمت رسانی به مردم جز بهترین کارهای زندگی انسان به شمار می رود. ان شاأالله که بتوانیم در مسیر آسایش و رفاه شهروندان اقدامات بیشتری را انجام دهیم.

در پایان این مراسم مهندس مهدی عباسی به همراه دبیران شورایاری با حضور در گلزار شهدای گمنام بوستان ابوذر  به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا