شورای شهرمدیریت شهری

با هدف تسهیل خرید شهروندان صورت گرفت؛ آغاز همکاری مشترک شرکت شهروند و بیمه ملت

مدیر عامل شرکت شهروند از امضای قرارداد همکاری مشترک فی مابین این مجموعه و شرکت بیمه ملت با هدف تسهیل خرید شهروندان خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم در این نشست که با حضور علی صلاحی نژاد مدیر عامل شرکت بیمه ملت برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در راستای هم افزایی و همکاری میان شرکت خدماتی کالای شهروند و بیمه ملت، فراهم کردن زمینه ای مناسب جهت تسهیل امر خرید و بهینه سازی ارائه خدمات به دارندگان کارت بیمه ملت با توجه گستردگی، قدمت و تنوع محصولات فروشگاه شهروند از مهم ترین اهدافی است که در این همکاری مشترک مدنظر قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهروند در ادامه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این قرارداد از ایجاد تسهیلات معیشتی بیشتر در افزایش راستای افزایش قدرت خرید و سطح رفاه شهروندان یاد کرد و افزود: با ایجاد زیر ساخت های الکترونیکی لازم، امکان خرید اقساطی با استفاده از این کارت از محل اعتبار تخصیص یافته برای دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت در چندین قسط و بدون افزایش نرخ و سود فراهم شده است.

سریع القلم همچنین با تاکید بر تلاش بی وقفه شرکت شهروند جهت توسعه خدمات دهی به شهروندان خاطر نشان کرد: تا کنون بسترهای لازم برای خدمات دهی به دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت در فروشگاه های شهروند بیهقی، پونک و ایران زمین و به زودی فروشگاه شهرری آماده سازی شده است و امیدوار هستیم از این طریق بتوانیم نقش موثری در کمک به سطح معیشت خانوار برداریم.

علی صلاحی نژاد در ادامه این مراسم با برشمردن ویژگی ها و خدمات کارت اعتباری بیمه ملت تصریح کرد: این کارت یک سرویس مالی چند منظوره است که در قالب محصولی منحصر به بیمه ملت و به شکل اعتباری ارائه می شود که از طریق آن دارنده کارت می تواند با مراجعه حضوری، تلفنی و اینترنتی از فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد مندرج در سایت بیمه ملت به صورت اقساطی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کند.

سریع القلم در پایان با توجه به ظرفیت های پیش آماده در چارچوب این همکاری، تعامل با شرکت بیمه ملت را فرصتی مغنتم دانست و یادآور شد: بر اساس این همکاری امکان بهره مندی طیف گسترده ای از شهروندان که دارای کارت اعتباری بیمه ملت هستند از سبد متنوع کالایی شهروند با بیش از ۶۰ هزار قلم کالا با کیفیت و قیمت مناسب مهیا شده است و در نظر داریم با توجه به شرایط اقتصادی جامعه برنامه ها و اقدامات حمایتی از اقتصاد خانوار را بسط دهیم.

گفتنی است در حاشیه مراسم رونمایی از این خدمت جدید، علی صلاحی نژاد مدیرعامل شرکت بیمه ملت برای اولین بار و به صورت نمادین بخشی از مایحتاج و اقلام مورد نیاز موسسه خیریه بچه های آسمان را با استفاده از کارت اعتباری بیمه ملت خریداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا