استان

انتقاد نماینده قزوین در شورای عالی استان از طولانی شدن دریافت وام بانک کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین میکائیل سلمانی نماینده استان قزوین و رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان‌ها با اشاره به مسائل و مشکلات بخش کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: عدم تحت پوشش قرار گرفتن بیمه کشاورزان به خصوص اشخاصی که در حومه شهر مشغول به کار کشاورزی هستند امروزه باعث شده به دلیل عدم داشتن بیمه درمانی مشکلاتی برای آن‌ها بوجود آید.

 

وی افزود: طولانی شدن مراحل اداری دریافت وام و پرونده‌های وام‌های پرداختی بانک کشاورزی باعث شده آبیاری تحت فشار تا دو سال به طول بیانجامد به همین دلیل در این مدت ممکن است افزایش قیمت و گران شدن آب باعث ضرر بخشی کشاورزی شود.

 

رئیس کمیسیون حقوقی در شورای عالی استان‌ها گفت: عدم موافقت بانک‌ها برای تمدید تسهیلات در زمان خشکسالی باعث شده کشاورزان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه سخت‌گیری بانک‌ها در قبول ضمانت‌نامه‌ها باعث شده که مشکلات زیادی برای کشاورزان این استان به وجود آید، تصریح کرد: بالا بودن قیمت ادوات کشاورزی باعث شده که کشاورزان با مشکلات زیادی برای انجام فعالیت‌های خود مواجه شوند.

 

سلمانی با بیان اینکه پایین بودن کیفیت تراکتورهای ساخت داخل یکی از مشکلات کشاورزان است تصریح کرد: عدم پرداخت به موقع خسارت سرمازدگی توسط صندوق بیمه باعث شده مشکلات زیادی برای کشاورزان استان قزوین به وجود آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا