اجتماعی و فرهنگی

گزینش مدیران و مربیان مهدهای کودک سراسر کشور آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین «حسین منتخب» رئیس دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش بهزیستی از بررسی صلاحیت مدیران و مربیان مهدهای کودک سراسر کشور خبر داد و گفت: از اینرو، جذب مدیران و مربیان مهدهای کودک و مراکز نگهداری، پس از طی مراحل کامل گزینش میسر خواهد شد.

رئیس دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش با اشاره به اهمیت موضوع سلامت روانی کودکان، که همواره دغدغه مسئولان نظام و رئیس سازمان بهزیستی است، افزود: تصویر ذهنی کودکان، آمادگی افراد را در پذیرش سریع الگوهای رفتاری و سبک‌های زندگی غربی به مراتب مستعد می‌سازد.

وی تصریح کرد: از این پس جذب و به‌کارگیری مربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز که قریب به یکصدهزار نفر را شامل می‌شود، با همکاری معاونت امور اجتماعی سازمان، مدیران استانی، کانون همیاری مهدهای کودک و هسته‌های گزینش مطابق با قانون و آئین‌نامه‌های اجرایی در سراسر کشور عملی می‌شود.

منتخب با بیان اینکه انتخاب پرسنل توانمند، متعهد و شایسته مفهوم نهفته‌ای است که با همیاری تمامی حوزه‌های درون و برون سازمانی محقق خواهد شد، گفت: با اجرای این امر فضایی ایمن و شاد را فراروی فرزندان میهن اسلامی بازگشایی خواهیم کرد.

رئیس دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش یادآور شد: سامانه دریافت و ارسال پیام کوتاه دبیرخانه به شماره ۳۰۰۰۸۱۷۳۷ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و نظرات صاحب‌نظران و ذی‌نفعان در این خصوص خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا