شورای شهر

جوابیه ستاد شورایاری ها به گزارش مراسم افطاری لغو شده/ تکذیب حیف و میل بیت المال تا تهدید شوراآنلاین!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین"رییس برگزاری ستاد هماهنگی شورایاری ها در خصوص عدم برگزاری مراسم افطاری شورایاری ها و این سوال که آیا اعتراض و انتقادها و فشارهای خارجی مانع برگزاری این مراسم شد، گفت: دیگر زمان زور گفتن و تهدید تمام شده است و من هم آدمی نیستم که بخواهم زیر بار فشار تفکرات خودم را تغییر دهم کسی هم نمی تواند به من زور بگوید!"

 
این بخشی از مصاحبه مرتضی طلایی است که چند روز قبل در پایگاه خبری شوراآنلاین منتشر شد اما طولی نکشید که ادعای عضو شورای شهر تهران با جوابیه تهدید آمیز روابط عمومی ستاد هماهنگی شورایاری ها کاملا نقض شد!
 
روابط عمومی ستاد هماهنگی شورایاری ها در واکنش به گزارش پایگاه خبری شوراآنلاین مبنی بر حیف و میل بیت المال در مراسم افطاری لغو شده مربوط به شورایاری ها و مراسمی که در شهر ری برگزار شده بود، جوابیه ای تهدیدآمیز که بیشتر جنبه تهدیدآمیز دارد تا جوابیه یک نهاد و سازمان اجتماعی را به شرح ذیل صادر کرده است:
 
 
 
احتراما با توجه به انتشار مطلبی با عنوان" ماجرای عجیب و غریب افطاری لغو شده شورایاران/هزینه تراشی برای بیت المال" در تاریخ " 05/04/1395" که حاوی مطالبی دور از واقعیت است، ضمن تکذیب تمامی موارد مطرح شده خواهشمند است وفق قانون نسبت به انتشار موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی اقدام نمایید. بدیهی است حق ستاد شورایاری ها مبنی بر پیگیری حقوقی و قانونی موضوع از سوی مراجع ذی صلاح محفوظ و اقدامات لازم انجام خواهد شد:
۱.  لغو برنامه افطاری شورایاران براساس نظرخواهی از شورایاران انجام شد و این برنامه ای مصوب ستاد هماهنگی شورایاری ها و با هدف افزایش همدلی و انسجام شورایاران بود که به احترام نظرات اقلیت این برنامه از پیش تعیین شده لغو گردید تا مقدمه ای باشد بر افزایش صبر و تحمل و شکیبایی.
۲.  برخلاف ادعای مطرح شده در خصوص پرداخت خسارت مالی بابت کنسل شدن مراسم افطاری به استحضار می رساند برای این مراسم از پیش تعیین شده، سالن های شهرداری تهران رزرو شده بود که بابت لغو آن هیچ گونه خسارت مالی پرداخت نشده و تمام هزینه کردهای ستاد در این موارد بر خلاف ادعاهای مطروحه شفاف و واضح است.
۳.حضور  رییس ستاد شورایاری هادر مراسم افطاری شهر ری مورخ ( ۲۶/۰۳/۹۵) پیرو درخواست اعضای محترم شورای شهر باقرشهر و کهریزک و دستور جناب آقای دکتر چمران رییس محترم شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر پیگیری مسائل این دو شهر مجاور تهران بوده که در این جلسه اعضای شورای این دو شهر، معاونین فنی عمرانی و خدمات شهری شهردار تهران، شهردار منطقه ۲۰ ، نمایندگان فرمانداری ری و مدیران مربوطه و ذینفع حضور داشتند که پس از جلسه نیز برنامه افطاری با حضور معتمدین محلی شهرستان ری در محل سالن مورد اشاره برگزار شد و اعضای ستاد مهمان این مراسم بودند لذا ستاد هماهنگی شورایاری ها دخالتی در این خصوص نداشته تا متحمل هزینه های برگزاری مراسم شود.
۴.با دعوت از سایت و کانال شورا انلاین به رعایت اخلاق حرفه ای و پرهیز از انتشار مطالب فاقد سندیت ستاد هماهنگی شورا یاری ها اعلام میدارد نویسنده این مطالب چنانچه سندی مبنی بر صحت ادعای خود دارند منتشر نمایند. ستاد شورایاری های شهر تهران به منظور تنویر افکار عمومی پیگیری حقوقی و قضائی موارد طرح شده را حق قانونی و وظیفه خود در راستای دفاع از حقوق حقه شهروندان و شورایاران منتخب آن ها می داند.
 
والعاقبه للمتقین 
روابط عمومی ستاد هماهنگی شورایاری ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا