شورای شهرصفحه اصلی

چمران: اولین سری واگن‌های مترو امسال وارد می‌شوند

رئیس شورای شهر تهران به ورود اولین سری واگن‌های مترو در سال جاری اشاره کرد و گفت: کار آغاز شده و حتما شیرینی آن را می چشید.
به گزارش شوراآنلاین، مهدی چمران با اشاره به حرکت بزرگ حماسی نیروهای سپاه پاسداران، گفت: این کار بزرگ را به همه ملت شریف ایران، آزادی خواهان و به ویژه فلسطینیان و خانواده معظم شهدایی که در دمشق به شهادت رسیدند، تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: دشمن متجاوز را تنبیه کرده و امیدواریم به نابودی رژیم صهیونیستی بینجامد.
رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: حرکت بزرگی از سوی سپاه صورت گرفت و آنها گفتند فکر نمی کردیم به این گستردگی باشد در حالیکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، کار موثر انجام شد.
به گفته چمران، ما کار تنبیهی کردیم، چون اسرائیل به کنسولگری ما در کشور سوریه حمله کرد و باید تنبیه می‌شدند. متاسفانه مجامع بین‌المللی کوتاه آمدند و نشان دادند ایران باید خودش وارد عمل شود و درنهایت ایران وارد شد.
چمران گفت: اسرائیل در یک شرایط خاص است و به هر چیزی چنگ میاندازد، بنابراین خدای نکرده این موفقیت نباید غروری ایجاد کند. نباید آماده باش را رها کنیم و باید منتظر حملات دیگر از سوی اسرائیل بوده و باید با هوشیاری تمام مترصد باشیم و اگر از جایی تجاوزی صورت گرفت مقابله کنیم.
وی در خصوص دستور جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: قادری رئیس سازمان بهزیستی به شورا می آید و توضیحاتی ارائه خواهد کرد.
به گفته چمران، شورای شهر ۳ بهای خدمات پسماند، پسماند ساختمانی و پسماند ویژه پزشکی و صنعتی را بررسی خواهد کرد.
چمران در خصوص نامه نگاری با رئیس جمهوری در زمینه واگن‌های چینی، گفت:ملاقات حضوری داشتیم و موضوعات را مطرح کردیم و امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله حل شود چرا که هر یک روز که کار عقب بیفتد ضرر است.
رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: زاکانی شهردار تهران در هیات دولت تلاش فراوانی می کند تا این کار صورت گیرد.وی در خصوص موانع موجود بر سر راه واگن‌های مترو، گفت:باید کار اداری انجام شود، متاسفانه سیستم اداری کند است ما به دنبال این هستیم جهادی انجام شود.چمران گفت: باید وزارت کشور تایید نهایی را اعلام کندو آنها می گویند ما نیرویی برای این کار نداریم، قبلا هم مترو این کار را انجام می داد.وی در خصوص ورود واگن ها در سال جاری گفت: امسال واگن ها وارد می شود و کار شروع شده و شما هم شیرینی می خورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا