اجتماعی و فرهنگی

سروری: از تولید داخلی حمایت می کنیم اما نمی‌توانیم مردم را در صف نگهداریم!

/خبرنگار: حامد امینی/

نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که شورا و شهرداری تهران از تولیدات ملی استقبال می‌کنند؛ اما نمی‌توانیم مردم را در صف منتظر بگذاریم.

به گزارش شوراآنلاین، پرویز سروری صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به توئیت یکی از نمایندگان مجلس در خصوص قرارداد ساخت واگن متروی تهران در چین، گفت: من اینجا اعلام می‌کنم که حاضرم با شما به تمام شرکت‌هایی که می‌گویید بیایم و میزان توان تولید آنها را با هم ببینیم.

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها یک واگن تولید کردند که آن هم هنوز رونمایی نشده است، افزود: ما از تولید ملی استقبال می‌کنیم اما نمی‌توانیم مردم را در صف نگهداریم تا تولیدات انجام شود و من به نمایندگی از شورا و شهرداری می‌گویم که ما از تولید ملی حمایت می‌کنیم.

نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به توقف در ورود اتوبوس و واگن مترو در سال‌های اخیر اظهار کرد: حالا گشایشی ایجاد شده و باید از آن حمایت کنیم و این در حالیست که استقبال خوبی هم از سوی مردم از ایستگاه‌های جدید صورت گرفته؛ اما افتتاح‌های جدید منجر به افزایش سرفاصله قطارها شده و اگر این واگن‌ها وارد شود سرفاصله‌ها کاهش می‌یابد.

وی ضمن گلایه از صدا و سیما با طرح این سوال که امیدبخشی به کشور کجا است؟ گفت: شورا و شهرداری دو سال تلاش کردند که ناوگان حمل و نقل عمومی را افزایش دهند و تحولی در این خصوص انجام شده و انتظار داریم ضریب خبری که در خصوص این تلاش‌ها است، بیشتر باشد اما صدا و سیما به عنوان یک خبر حاشیه‌ای به سفر زاکانی به چین نگاه می‌کند و از کنار آن به سادگی عبور می‌کند. البته می‌دانیم که صدا و سیما درگیر موضوع انعکاس خبر فلسطین است؛ اما توجه به سفر مدیران شهری به چین امید بخشی ایجاد می‌کند و مرکز ارتباطات شهرداری هم باید به این موضوع به درستی بپردازد.

اعضای شورای شهر تهران همچنین در جلسه امروز شورای شهر تهران لایحه انتخاب ذیحساب شهرداری تهران را مورد بررسی قرار داده و نهایتا مهدی رضایی فر را به عنوان ذیحساب شهرداری با اکثریت آراء انتخاب کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا