اجتماعی و فرهنگی

اهتزاز پرچم گنبد ائمه اطهار بر بلندای برج میلاد

آیین اهتزاز پرچم‌های مبارک حرم حضرت سیدالشهدا(ع)، حضرت ابوالفضل عباس(ع)، حضرت زینب کبری(س) و حرم امامین عسگرین در برج میلاد تهران با حضور مدیران شهری تهران و نمایندگان عتبات مقدسه برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی برج میلاد به نقل از خبرگزاری شهر، آیین تعویض و اهتزاز پرچم‌های حریم اهل بیت بر فراز برج میلاد تهران تحت عنوان گنبد عاشقی صبح امروز با حضور مدیران شهری تهران و نمایندگان اعتاب مقدسه برگزار شد.

در این مراسم آیینی پرچم بارگاه حرم‌های امام حسین(ع)، امامین عسکریین، امامین کاظمین، حضرت عباس و حضرت زینب در مرتفع‌ترین نقطه تهران به دست خانواده معزز شهدای مدافع حرم برافراشته شد.

در قسمت پایانی برنامه که همراه با مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) بود، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به نمایندگی از مسئولان ایرانی پشت تریبون رفت و در سخنانی کوتاه از حضور میهمانان عراقی و خادمان حرمین شریفین در تهران تقدیر کرد.

پس از وی نصیر عبدالمحسن عبدالله، سفیر عراق در ایران نیز با تقدیر از همراهی‌های شهرداری تهران در برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: برگزاری مراسم اربعین و برپایی عزاداری سیدالشهدا(ع) رمز مشترک میان دو ملت ایران و عراق است که مردم هر دو کشور در برگزاری باشکوه آن اهتمام ویژه‌ای دارند. امیدوارم امسال شاهد حضور پرشورتر در این راهپیمای جهانی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا