مدیریت شهری

شهردار منطقه۶ تاکید کرد: توجه به سه اصل سرعت ، دقت و صحت در اجرای مأموریتهای سامانه ۱۳۷

مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: مأموریتهای سامانه مدیریت شهری باید با سرعت،دقت و صحت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ مسعود رنجبریان شهردار منطقه شش در سخنان کوتاهی با تاکید بر اینکه روند اجرای مأموریتهای سامانه مدیریت شهری ، بایستی همواره سه اصل صحت ، سرعت و دقت مورد توجه قرار گیرد ، اظهار داشت : شهروندان زمانی از خدمات دهی مدیریت شهری ابراز رضایتمندی خواهند کرد که مطالباتشان در کمترین زمان ممکن و با نهایت دقت تحقق یابند.

رنجبریان در ادامه افزود: شهرداری این منطقه همچون سال‌های گذشته می‌کوشد تا فضای مناسب و به یادماندنی را برای شهروندان فراهم آورد و به همین منظور با نزدیک شدن به پایان سال جاری و در آستانه سال جدید، همگام با سایر مناطق شهرداری تهران به استقبال بهار می‌رویم و امیدواریم عید نوروز ۱۴۰۱ به بهترین نحو در منطقه برگزار شود.

گفتنی است: عصر دیروز در آیین تکریم و معارفه معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ که با حضور مسعود رنجبریان شهردار قلب پایتخت و مدیران شهری این منطقه برگزار شد از خدمات امیرحسین جابر انصاری تقدیر و سید علی موسوی به عنوان سرپرست جدید معاونت خدمات شهری و محیط زیست معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا