تبلیغات همسانمدیریت شهری

به مناسبت گرامیداشت روز پرستار و شب یلدا؛ اجرای ده ها ویژه برنامه فرهنگی و هنری در منطقه۱۳

به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س)_روز پرستار و همچنین طولانی ترین شب سال _شب یلدا ، جشن های ویژه این دو مناسبت با توجه به محدودیت های شیوع کرونا به صورت مجازی همراه با ده ها برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با بیان اینکه با توجه به محدودیت های اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور رعایت پروتکل بهداشتی، برنامه‌های شب یلدا و روز پرستار به صورت مجازی برگزار می‌شود گفت : این برنامه ها توسط اداره‌ فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ و مشارکت محلات سیزده گانه و نواحی چهارگانه پیش بینی و تدارک دیده شده است.

وی افزود: جشن های ویژه شب یلدا و روز پرستار به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و واتس آپ برگزار می شود.

شهردار منطقه۱۳ به تهیه بسته های حمایتی شب یلدا اشاره کرد و اظهار داشت: این بسته ها در قالب کمک های مؤمنانه با همکاری خیرین محلات تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی به برگزاری انواع مسابقات فرهنگی و هنری اشاره‌ کرد و ادامه داد: این مسابقات با محوریت عکاسی کنار سفره شب یلدا ، نقاشی شب یلدا ویژه کودکان، مسابقه حافظ خوانی و… برگزار و جوایزی نیز به نفرات برتر اهدا می شود.

شهردار منطقه۱۳ ، برپایی سفره شب یلدا ویژه مراکز درمانی و کودکان مرکز بهشت ابدی، تقدیر از کادر درمان بیمارستان فجر و نورافشانی محدوده را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این روزها اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: تهیه و پخش کلیپ های آموزشی و یلدایی از قبیل خاطره گویی ، شاهنامه خوانی ، قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برای نوه ها، اجرای برنامه آموزشی ننه سرما ، انتشار مطالب آموزشی و آداب و رسوم شب یلدا در اقوام گوناگون از جمله برنامه هایی است که به صورت مجازی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا