مدیریت شهری

مفاخریان خبر داد: افتتاح ۸۵ پروژه طی ۲ سال گذشته در منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ شهر تهران با اشاره به افتتاح زیرگذر استاد معین گفت: در ۲ سال گذشته ۸۵ پروژه در این منطقه افتتاح شده است.

به گزارش شوراآنلاین، سید علی مفاخریان شهردار منطقه ۹ در مراسم افتتاح زیرگذر استاد معین گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک می گویم.

وی ادامه داد: از افتتاح پروژه زیرگذر استاد معین بسیار خوشحالم و از معاون فنی و عمرانی کمال تشکر را دارم زیرا این پروژه باری از دوش مردم این منطقه بر خواهد داشت.

شهردار منطقه ۹ گفت: این پروژه یکی از پروژه های خوب است که با نگاه شهردار تهران فعالیت مجدد خود را شروع کرد و بعد از افت و خیز های فراوان امروز به بهره برداری رسید.

مفاخریان افزود: حناچی دو پروژه را اولویت دار می دانستند که یکی از آنها میدان فتح بود و دیگری همین پروژه زیرگذر استاد معین بوده است.

وی خاطرنشان کرد: منطقه نه کریدور غرب تهران است و از گذشته دارای محرومیت هایی بوده است.

شهردار منطقه۹ ادامه داد: تا کنون در دو سال ۸۵ پروژه افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مفاخریان تصریح کرد: این نوید را می دهیم که ۴۳ پروژه دیگر هم در حال اجراست که بخشی از این پروژه ها در پایان سال و بخشی دیگر در ابتدای سال بعد افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: نگاه ما به پروژه ها انسان محور بوده است و حتی پروژه استاد معین هم با همین نگاه ساخته شده است و در کنار عبور و مرور خودروها برای پیاده رو ها و دوچرخه سواران هم امکاناتی را دارد.

مفاخریان گفت: مجموعه منطقه نه در تمام معاونت‌ها تلاش کرده آن. تا در دو سال گذشته لحظه از ارایه خدمت به مردم منطقه غافل نباشند.

شهردار منطقه ۹ افزود: این چند روزه که مردم شاهد برچیده شدن کارگاه پروژه استاد معین بودند خیالشان راحت شد که شهرداری قصدش ایجاد تسهیلات برای شهروندان است.

وی ادامه داد: امیدواریم بخش جنوبی این گذرگاه هم که از داخل پادگان جی عبور می کند و به خیابان سی متری جی می‌رسد هرچه زودتر کلید خورده و به بهره برداری برسد.

مفاخریان گفت: بعد از آن به دنبال اتصال ادامه خیابان به میدان فتح خواهیم بود که باعث کاهش بار ترافیکی این بخش از منطقه خواهد شد.

وی گفت: به طور قطع اختصاص دو هزار میلیارد تومان به پروژه های محله محور باعث خواهد شد تا محرومیت‌های محلات کاهش پیدا کند.

شهردار منطقه ۹ همچنین به اعتراضات مردم درخصوص مسیر جنوب به شمال این پروژه اشاره کرد و گفت همانطور که آقای حناچی گفتند حتما مطالعات این پروژه اجرا خواهد شد.

مفاخریان افزود: مردم منطقه باید این نکته را بدانند که اجرای ناقص یک پروژه و حتی کارشناسی نشده باعث می شود مشکلات بیشتر شود و بهتر است پروژه پس از کارشناسی به طور کامل در اختیار قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا