مدیریت شهری

دوره آموزشی مجازی ” قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی” برگزار می شود

دوره آموزشی مجازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با نرم افزار BINJO به زودی در منطقه ۱۳ آغاز می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ، مشارکت شهروندی را کلید ارتقای فرهنگ ترافیکی برشمرد و افزود : در حوزه آموزش شهروندی ، استفاده از ظرفیت سازمان ها در حوزه اجرای آموزش ، می بایست به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با تعامل دانشگاه علمی و کاربردی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ترافیکی کرده است.

وی افزود: این دوره آموزشی که به صورت دو روز در هفته وبا ظرفیت نامحدوده ، از هفته آینده دوشنبه ۵ آبان ماه برگزار می شود ، موضوعات روانشناسی ترافیک و آشنایی با قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی ارائه می شود.

به گفته وی شرکت در این دوره ها به صورت مجازی ، رایگان بوده و در پایان این دوره ها گواهی نامه دانشگاه علمی و کاربردی ارائه می شود.

گفتنی است، عناوین این دوره آموزشی شامل آموزش دوچرخه سواری شهری، آموزش قوانین و مقررات عبور و مرور ایمن شهری، بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آشنایی با حقوق قوانین و رفتارهای شهروندی در حوزه ترافیک ، آشنایی با روش های صحیح استفاده از مدل های حمل و نقل عمومی، آشنایی با ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده، امداد اولیه در سوانح رانندگی ، آموزش رانندگی با سیمیلاتور و درک خطر، تکنیک های رانندگی در شرایط بحرانی(زلزله -سیل و…)، آموزش مفاهیم محیط زیست در حمل و نقل و ترافیک و.. بوده که علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره ها ، به سرای محله نزدیک سکونت خود مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا