مدیریت شهری

نشست هم اندیشی بانوان فعال محیط زیست به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه

به گزارش شوراآنلاین، ‍نشست هم اندیشی بانوان فعال محیط زیست به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن به میزبانی شهرداری منطقه ۲ و با حضور سمیه رفیعی،رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ،مهدی پیرهادی، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، جمشد محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، مهدی صالحی، شهردار #منطقه۲ ،شینا انصاری، مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از خانواده شهدای محیط بان و بانوان فعال محیط زیست برگزارشد.

پیرهادی در این نشست با اشاره به اهتمام جدی شورای ششم و شهرداری تهران در رفع معضلات زیست محیطی، بحث آلودگی هوا را از اولویت های مورد توجه در سال جاری و برنامه های پیش بینی شده برشمرد.

سمیه رفیعی نیز اهتمام مجموعه شهرداری در حوزه آلودگی هوا و آب را قابل تقدیر دانست و برتوجه به بحث ساختمان سبز و مدارس سبز تاکید کرد.

مهدی صالحی نیز در این نشست در تشریح فعالیت های اجرایی منطقه۲ در حوزه محیط-زیست، احداث ۴۳ کیلومتر مسیر پیاده روی، ایجاد زیرساخت های حمل و نقل عمومی پاک، احداث ۳ تصفیه خانه و استفاده از انژی های تجدید پذیر با احداث نیروگاه های خورشیدی را بخشی از این اقدامات برشمرد.

لازم به ذکر است شینا انصاری نیز به تشریح اقدامات و رویکردهای مدیریت شهری در حوزه محیط زیست پرداخت.

براساس این گزارش در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده های شهدای محیط بان، از کتاب “نگاهی به تنوع زیستی جانوران شهر تهران” رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا