مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران: تمام محصولات ۲۴۶ میادین برچسب قیمت دارند/ سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را به الگوی مشتری‌مداری تبدیل می‌کنیم

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه احترام به حقوق مصرف‌کنندگان در میادین میوه و تره بار از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و یکی از مصادیق این مهم، اطلاع رسانی شفاف از طریق نصب برچسب قیمت بر روی همه محصولات و کالاهاست، گفت: نصب برچسب قیمت یکی از اصول اساسی و ضوابط بدیهی سازمان مدیریت میادین است که تمام بهره برداران در میادین میوه و تره بار مکلف به رعایت دقیق آن هستند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه نصب برچسب قیمت، علاوه بر آگاهی دادن به مصرف‌کننده در رابطه با قیمت و دادن قدرت انتخاب به وی از طریق مقایسه کالای مورد نظر با محصولات مشابه، می‌تواند در کاهش تخلفات احتمالی واحدهای صنفی نیز مؤثر باشد، افزود: به همین دلیل، این مهم یکی از اصول و ضوابطی است که تمامی غرفه‌داران میادین میوه و تره بار، موظف هستند که آن را دقیقاً رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه نصب برچسب قیمت، علاوه بر روان‌سازی جریان توزیع، در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نیز مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: اعتقاد داریم، عدم نصب برچسب قیمت، به نحوی نادیده انگاشتن حقوق مصرف‌کننده است، از این رو نه تنها به عنوان یک وظیفه سازمانی، بلکه به عنوان یک مسئولیت اجتماعی، خود را ملزم به احترام به حقوق مصرف‌کنندگان، که این موضوع یکی از مصادیق مهم آن است، می‌دانیم.

راد با بیان اینکه یکی از دلایل و عوامل استقبال روزافزون از میادین میوه و تره بار، شفافیت در قبال شهروندان و احترام به حقوق مشتریان از طریق قانونمند کردن فرآیند خرید و فروش محصولات در این مراکز خدماتی است، تصریح کرد: معتقد هستیم، برخورداری از حق اطلاع از قیمت کالا قبل از خرید، از حقوق ابتدایی و بدیهی مصرف‌کنندگان است و بر همین اساس، رعایت دقیق این حق را تکلیف خود می‌دانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه تمام غرف موجود در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار از جمله غرفه‌های میوه‌جات، محصولات فرنگی، مواد پروتئینی، کالاهای بازرگانی و سایر مایحتاج مصرفی شهروندان، موظف هستند قیمت فروش را در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار دهند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا سازمان مدیریت میادین را به عنوان سازمان حامی حقوق مصرف‌کنندگان، به الگوی احترام به مشتری و مشتری‌مداری تبدیل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا