اجتماعی و فرهنگی

فتاحیان مدیرعامل شهربان:رویکرد شهربان اجرای قانون توأم با اخلاقگرایی و آرامش است

مدیرعامل شهربان با تاکید بر این‌که رویکرد شهربان «اجرای قانون توأم با اخلاقگرایی» است، گفت: از حمایت‌های بی‌دریغ و مستمر شهردار تهران و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از خانواده بزرگ شهربان سپاسگزاریم.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، آیین اختتامیه مسابقات فوتسال «جام یار مهربان شهر» ویژه نیروهای شهربان در مناطق ۲۲ گانه تهران با حضور سید امیر فتاحیان مدیرعامل شهربان، قلی زاده مشاور و مدیر دفتر معاون خدمات شهری و مدیران شرکت شهربان برگزار شد.

سید امیر فتاحیان در این مراسم طی سخنانی با تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ و مستمر شهردار تهران و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از خانواده بزرگ شهربان، گفت: به لطف این حمایت‌ها، جامعه بزرگ شهربان هر روز بالنده‌تر از دیروز در مسیر انجام وظایف تخصصی خود برای خدمت‌ به شهر و‌ شهروندان قدم بر می‌دارد.

وی افزود: طی ماه‌های گذشته، رویکرد مدیریت شهری و شهربان در انجام مأموریت‌های محوله این مجموعه، رویکرد «اجرای قانون توأم با اخلاقگرایی و پرهیز از رفتارهای غیرحرفه‌ای» بوده و نیروهای شهربان با تمام وجود در مسیر تحقق این رویکرد قدم برداشته‌اند و این رویکرد پررنگ تر از همیشه، تداوم خواهد داشت.

در پایان این مراسم، مدال‌ها و جوایز تیم‌های اول تا سوم اهدا شد و تیم قهرمان، جام این دوره از مسابقات را بالا برد.

نیروهای شهربان منطقه ۷ مقام اول، منطقه ۱۷ مقام دوم و منطقه ۵ مقام سوم «جام یار مهربان شهر» را از آن خود کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا