اجتماعی و فرهنگی

افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد کلانتری ها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار مهدی معصوم‌بیگی افزود: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها وظیفه اصلی خدمت در خط مقدم ماموریت ناجا را عهده‌دار هستند و مهم‌ترین و گسترده‌ترین بخش نیروی انتظامی در راستای تامین و توسعه نظم و امنیت محسوب می شوند.

وی ادامه داد: جنس کار کلانتری ها و پاسگاه‌ها به گونه ای می باشد که ارتباط و تعامل شان با آحاد جامعه است و از زحمات و خدمات آنها همه مردم بهره می برند، لذا تقویت این مجموعه به نفع همگان  و از ضعف احتمالی آنها نیز  همه متضرر می شوند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا، افزود: کلانتری و پاسگاه ها با انجام دقیق و کامل وظایف در ارتقاء رضایت‌مندی مردم، سرمایه‌های اجتماعی ناجا و احساس امنیت نقش کلیدی دارند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی از جمله افزایش سطح توانمندی کارکنان در حوزه دانشی، تخصصی،مهارتی و مدیریت کیفیت در کلانتری‌ها با استانداردهای تعریف شده به عمل آمده و بر همین مبنا در ارزیابی‌های به عمل آمده میزان رضایت‌مندی از کلانتری‌ها بهبود یافته است.

وی گفت: برای دستیابی به شرایط مطلوب و استانداردهای مناسب تلاش مضاعف‌تری نیاز است که فرمان رهبری در خصوص توجه ویژه به کلانتری‌ها فرصت جدید و ذی‌قیمتی را پیش روی ما قرار داده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا