مدیریت شهری

برپایی نمایشگاه مدیریت شهری در عراق / فرصت مناسب صادرات خدمات و تجهیزات به شهرداری های عراق

مدیرعامل هلدینگ شهریار از برپایی نمایشگاه مدیریت شهری در عراق توسط بخش تعاون ایران به عنوان یکی از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به عراق خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ شهریار، در جریان سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت همراه به عراق، ضمن تأکید بر تقویت همکاری ها در حوزه مدیریت شهری، بر توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی، تجهیزات و امکانات در حوزه های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و … به شهرداری های عراق مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ شهریار، در جریان مذاکرات هیئت اقتصادی ایران با عراق مقرر شد با حمایت ایران به زودی نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی های ایران در حوزه مدیریت شهری توسط این هلدینگ در عراق برگزار شود تا زمینه های استفاده شهرداری های عراق از توانمندی های این حوزه در ایران هرچه زودتر فراهم شود.

مدیرعامل هلدینگ شهریار یادآور شد: سابقه حضور شرکت های ایرانی در عراق در بخش های صادرات تجهیزات و خدمات سابقه موفقی بوده که از دلایل این موفقیت می توان به قیمت پایین و کیفیت مناسب ارائه شده توسط شرکت های ایرانی اشاره کرد.

افقهی افزود: شرکت عرف ایران یکی از زیر مجموعه های هلدینگ شهریار بوده که هم اکنون تجهیرات ترافیکی تولیدی اش در بسیاری از شهرها و بزرگراه های بین شهری عراق در حال استفاده بوده و در حال حاضر برنامه گسترش بازار خود را در این کشور و منطقه دنبال می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا