مدیریت شهری

صیانت از بافت قدیمی و محلی جماران در طرح موضعی/جمع آوری کارگاه های پروژه های عمرانی پایان یافته منطقه یک

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک ضمن دیدار با آیت الله سید حسن خمینی یادگار امام راحل و تولیت موسسه تنظیم و نشر آثار امام و حرم امام خمینی ( ره ) از محله جماران و ناحیه ۴ این منطقه بازدید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، شهردار منطقه یک در این بازدید بر ضرورت صیانت از بافت قدیمی و محلی جماران تاکید و اظهار داشت:این مکان در تاریخ معاصر کشور اهمیت دارد و هر ساله علاقمندانی از سراسر کشور و جهان از این مکان بازدید می کنند برهمین اساس باید اقدامات مدیریت شهری در این ناحیه در شان تاریخ آن انجام شود.

موسوی افزود: نیاز است تسهیلات ترافیکی در این محله برای روان سازی تردد وسایل نقلیه و بازدید کنندگان ایجاد بشود و بافت محلی و بومی آن احیا و صیانت شود.

در این بازدید که بصورت پیاده انجام شد از فرهنگسرای امام خمینی (ره)، بیت امام (ره)و حسینیه جماران و موزه بازدید نیز بعمل آمد.

 

دستور جمع آوری کارگاه های پروژه های عمرانی پایان یافته منطقه یک

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک بهمراه شهردار ناحیه ۹ از محله ازگل بازدید کرد و بر حفظ و توسعه فضای سبز تاکید شد
شهردار منطقه یک در این بازدید از پروژه های عمرانی سطح ناحیه بازدید کرد و گفت ضرورت دارد با نگاه و رویکرد جدید و جلب مشارکت مردم و سرمایه گذاران بارگزاری ها را بر روی توسعه خدمات و گردشگری متمرکز کنیم.

در این بازدید موسوی ضمن دستور تسریع در عملیات اجرایی دسترسی مسیر شرق به غرب ارتش به بزرگراه امام علی جنوب اظهار امیدواری کرد این مسیر در شب عید به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد شهر کارگاه ساختمانی نیست و بر این اساس دستور جمع آوری کارگاه های پروژه های عمرانی که به اتمام رسیده است ولی هنوز کارگاه آن برقرار است را صادر کرد.

شهردار منطقه یک در بازدید میدانی خود از فضاهای سبز سطح ناحیه تاکید کرد تبدیل فضاهای سبز به بوستانهای محلی، ضمن جلب رضایت شهروندان ، زمینه نگهداری مطلوب از فضای سبز منطقه را بیش از پیش فراهم می آورد.

وی اظهار امیدواری کرد با رایزنی با مالکین و جلب رضایت آنها در آینده نزدیک چندین بوستان محلی در این ناحیه ایجاد و بهره برداری عمومی برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا