مدیریت شهری

ارتقای ایمنی معابر و رفع لغزندگی خط کشی های عابر پیاده شمال شرق پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه چهار از اصلاح لغزندگی خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه خبر داد گفت: در آستانه سال جدید و ادامه ریزش های برف و باران ، یازده هزار و ۸۲۰ مترمربع از خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه مناسب سازی شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “مهدی اناری” در این باره گفت: به منظور کاهش تصادفات احتمالی و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده در معابر، خط کشی های عابر پیاده در نواحی نه گانه و محلات بیست گانه منطقه بازدید و مناسب سازی شد.

وی با اشاره به لغزندگی خط کشی های عابر پیاده در زمان بارش نزولات آسمانی گفت: با تمهیدات به عمل آمده اصلاح محل خط کشی های عابر پیاده میان تقاطعی در سطح معابر آغاز و طی آن خط کشی ها با تراش قسمت میانی خط ها ایمن سازی شد.

اناری حفظ ایمنی و کاهش سوانح رانندگی را از اهداف اجرایی این عملیات برشمرد و افزود: تراش خط کشی های عابر پیاده در ۳ فاز شامل “نقاط پیش بینی شده پر سرعت خودروها، تقاطع ها و شریان های اصلی و معابر درجه سه” اجرا شد و تاکنون سهم به سزایی از این عملیات اجرایی شده است.

معاون ترافیک منطقه ۴ در پایان یادآور شد: با توجه به ضرورت امنیت تردد شهروندان در معابر به خصوص هنگام شب، خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه به صورت مداوم بررسی و رفع نقص خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا