شورای شهر

اعتراف تلخ مسجد جامعی: حتی ساختمان‌های شهرداری و شورا هم برای معلولان مناسب‌سازی نشده اند

عضو شورای شهر تهران از عدم مناسب‌سازی ساختمان‌های شورا و شهرداری برای معلولان انتقاد کرد.

به گزارش شوراآنلاین، احمد مسجد جامعی در یکصد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در خصوص ستاد مناسب‌سازی سوالی که دارم این است؛ هنوز کارهای اولیه هم انجام نشده، مسیر ساختمان شورای شهر برای معلولان و توانیابان مناسب نیست، حتی ساختمان شهرداری هم مناسب سازی نشده است.

وی ادامه داد: وقتی ما متولی مناسب سازی فضا برای رفت و آمد این گروه‌ها هستیم، باید این امر را در ساختمان‌های خودمان رعایت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این ستاد در دوره قبل شورا که آقایان صابری و شاکری عضو آن بودند و هر دو از جامعه معلولان بودند، بسیار فعال تر و پیگیرتر بود و لذا خواسته ما این است ستاد مناسب سازی فعال تر از قبل عمل کند و شروعش هم از خود شورا باشد. این امر جزو مصوبات دولت اصلاحات است که برای مناسب سازی و دسترس پذیری شهر وظایفی هم بر عهده شهرداری‌ها نهاده شده بود.

مسجد جامعی در ادامه سخنان خود درگذشت صادقی از مدیران شهرداری تهران در سازمان زیبا سازی را تسلیت گفت و افزود: وی به پاکدستی شهرت داشت و بیش از  ۱۵ سال در شهرداری تهران مشغول به خدمت بود.

وی همچنین درگذشت زرویی نصر آباد را به جامعه فرهنگی و ادبی کشور تسلیت گفت و اظهار داشت: ادبیات تذکره الاولیا در قالب تذکره المقامات شیوه نوینی بود که وی در سنین نوجوانی آن را وارد ادبیات کرد و نقد جدی به مسئولان را باب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا