شورای شهر

انتقاد شاکری از عملکرد سمن ها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی شاکری در تذکرات پیش از دستور دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری نتیجه اقداماتی که در رابطه با باغ دروس انجام شده را اعلام کند.

وی درباره ستاد توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌های شهرداری تهران اظهار داشت: آنچه که در سمن‌ها می‌گذرد نوعی گلایه را به همراه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: آیین‌نامه‌ها و عدالت در ستاد توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد شهرداری تهران رعایت نمی‌شود و همین طور اهداف سمن‌ها دنبال نمی‌شود.

شاکری گفت: بنده نامه محرمانه‌ای را به ریاست شورای اسلامی شهر تهران نوشتم که اگر به آن رسیدگی نشود در جلسات بعدی آن نامه را عرض می‌کنم.

وی گفت: ستاد سمن‌ها باید صورت‌جلسه تصویب طرح‌ها را ارائه دهد و در این ستاد این اجازه به بنده داده نمی‌شود که به این موضوع رسیدگی کنم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: گفته می‌شود مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بن بین اعضا توزیع شده تا به دیگران توزیع کند یا اینکه از سوی سمن‌ها به یک بیمار یکصد میلیون تومان داده می‌شود و این در حالی است که خیلی سمن‌ها مشکلات جدی دیگری نیز دارند.

شاکری در تذکر دیگری افزود: اقدام پلیس در رابطه با گشت ۷ هزار نفری نیروهای نامحسوس قابل تقدیر است و این اقدام مشابه کاری است که شهرداری تهران در مقابله با آسیب‌های اجتماعی پرچم آن را بلند کرد و دیگران نیز باید در این زمینه یاری و همراهی کنند تا وضعیت فرهنگی و اجتماعی ما بهتر شود.

وی درباره عدد در نامگذاری‌ها، اظهار داشت: قبل از مصاحبه در این خصوص توسط آقای تشکری هاشمی معاون شهردار تهران بهتر بود با کمیسیون نامگذاری نیز که در نامگذاری‌ها حق رأی دارد هماهنگی صورت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا