شورای شهر

شروط ۶ گانه طلایی برای حل چالش بدهی دولت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مرتضی طلایی ظهر امروز در پی مجادله لفظی اعضای شورا مبنی بر میزان بدهی دولت به شهرداری با بیان اینکه اگر اعضای شورای شهر مایل به بحث و جدل درخصوص این موضوع هستند می‌توانیم این موضوع را در جلسات بعدی ادامه دهیم، در عین حال پیشنهاداتی را برای روشن شدن میزان بدهی دولت به شهرداری، و مبلغ بدهی شهرداری به پیمانکاران بیان کرد.

وی با بیان اینکه باید میزان بدهی‌های قانونی دولت به شهرداری مشخص شود، گفت: پیشنهاد می‌شود میزان بدهی‌ها به تفکیک سال مشخص و همچنین بدهی سایر دستگاه‌ها به این لیست اضافه شود و همچنین با هماهنگی سازمان حسابرسی پیگیری وصول مطالبات ادامه یابد و همچنین کارگروه مشترک شورا که پیش از این برای پیگیری مطالبات شهرداری از دولت ایجاد شده بود، مشترکا با دولت جلسه گذاشته و یا نماینده دولت را به صحن علنی دعوت کند تا راهکارهای تهاتر و تعامل احصاء شود.

نایب رییس شورای شهر تهران   افزود: پیشنهاد می‌شود میزان بدهی شهرداری به دیگر دستگاه‌ها نیز به تفکیک مشخص شود چراکه دولت مدعی است تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به شهرداری پول داده است و باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

طلایی با انتقاد از رفتار برخی از افراد در دفاع از عملکرد دولت‌ها گفت: ما مدافاع حقوق مردم هستیم و نباید شان خود را با دولت پیوند دهیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه پیشنهاد نایب رییس شورای شهر تهران  مبنی بر ادامه این بحث در جلسات بعدی رای نیاورد و نهایتا پیشنهاد شد متن این گزارش برای تمامی اعضا ارسال شود تا آنها نظرات خود را ارائه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا