شورای شهر

دلیل دارم که تهران شهر بی دفاع است/معلوم نیست چه بلایی سر پایتخت می آید

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عبدالحسین مختاباد در خصوص این ادعا که چرا تهران شهر بی دفاع است، گفت:برای این ادعا دلیل دارم. تهران شهر بی دفاعی است چون کارهایی که به سازمان ها واگذار شده است به درستی انجام نمی دهند.من واقعا نگران این موضوع هستم و بارها تاکید کرده ام که اگر در تهران بحرانی به وجود بیاید مدیریت آن معلوم نیست چه خواهد شد و شاید اصلا نشود آن بحران را حل کرد.

 

وی ادامه داد:من واقعا به سازمان مدیریت بحران گلایه دارم. این سازمان نتوانسته یک برنامه ریزی منظمی داشته باشد تا اگر خدایی ناکرده در شهر تهران بحرانی به وجود بیاید حداقل آدم بداند که این سازمان از قبل چه برنامه ای را دارد و می خواهد در مواقع بحران آن را اجرا کند.

 

مختاباد در خصوص اینکه آیا قبول دارد که خود شورای شهر هم در نقش دفاعیش از شهر تهران قصورات زیادی داشته است گفت:واقعا این چنین نیست.در شورای شهر تهران از هیچ کمکی دریغ نکرده است و تا جایی که توانسته چه در مصوبات و چه در مسایل مالی کمک حال بوده است تا تهران شهر بی دفاعی نباشد.

 

وی ادامه داد:شورای شهر تهران نمی تواند کار اجرایی انجام دهد اما می تواند از لحاظ مالی و یا هرچیزی که در چارچوب قانون باشد به سازمان های دیگر کمک کند تا تهران را از این وضعیت در بیاورند.

 

مختاباد در خصوص اینکه دفاع کردن از شهر تهران وظیفه کدام ارگان است، گفت:خب همانطور که معلوم است سازمان مدیریت بحران اصلی ترین وظیفه را در این خصوص دارد. آنها باید در بحران ها از شهر تهران دفاع کنند و بقیه سازمان ها هم در مواقع اضطرار به کمک این سازمان بیایند.

 

وی ادامه داد:فکر می کنم که واقعا سازمان مدیریت بحران باید خیلی بیشتر از این ها به فکر تهران باشد.این شهر را هم زلزه و هم سیل تهدید می کند و اگرخدایی ناکرده این اتفاقات در شهر تهران بیفتد و این سازمان از قبل برنامه ریزی نداشته باشد واقعا معلوم نیست چه بر سر تهران می آید!

 

عضو شورای شهر تهران در خصوص اینکه آیا به شخصه از عملکردش در خصوص این موضع رضایت دارد، گفت:من فکر می کنم تا به امروز دومین یا سومین باری است که در صحن علنی گفته ام که تهران شهر بی دفاعی است. من وافعا تا جایی که توانسته ام وظیفه ی خودم را در این خصوص انجام داده ام و نباید در این باره نظر بدهم و باید این کا ر را به مردم بسپاریم.

 

عبدالحسین مختاباد در خصوص اینکه مردم از عملکرد شورا رضایت نسبی دارند و گلایه های زیادی وجود دارد،گفت:من که خودم به شخصه این گلایه و نارضایتی ها را ندیده ام اما اگر وجود دشته باشد باید واقعا به آن ها حق داد. امیدوارم در ادامه راه کارهایی انجام دهیم که مردم از عملکرد ما راضی شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا