ورزشی

در AFC باختیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین امیر قلعه‌نویی در خصوص نتایج خوب تراکتورسازی تبریز گفت: ابتدا باید بگویم که من کاری انجام ندادم و هرچه هست لطف و عنایت خدا و اهل بیت و تلاش مجموعه است. شاید کوچک‌ترین سهم را من دارم و زمانی که تیم من نتیجه نگیرد مسئولیتش را قبول می‌کنم ولی حالا می‌گویم کوچک‌ترین عضو این مجموعه هستم.

وی تاکید کرد: برخی‌ها تراکتورسازی را برای خودشان می‌خواهند و هر کاری انجام می‌دهند که به تراکتورسازی ضربه بزنند اما عزت و ذلت دست  خداست و مطمئن باش اگر تلاش کنی و ایمان داشته باشی نتیجه خواهی گرفت.

سرمربی تراکتورسازی ضمن تبریک به عوامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: گل‌محمدی و تیمش و مردم خوب اصفهان یک تبریک از همه می‌‌گیرند خدا کند سپاهان و ما هم امروز نتیجه بگیریم چون این مسئله برای فوتبال ما خوب خواهد بود.

قلعه‌نویی با تاکید بر اینکه رفیعی مصدومیت جدی ندارد گفت: تنها دغدغه ما سروش رفیعی بود که کادر پزشکی تلاش می‌کند او به بهترین شرایط برسد. ما ریسک نکردیم و رفیعی را در ارنج اصلی نگذاشتیم و دعا کنید که شرایط به شکلی پیش برود که ما امروز اصلا از او بازی نگیریم.

وی از طرفداران تراکتورسازی برای بازی امروز دعوت کرد و گفت: یک برنامه هست که برای ما تبلیغ می‌کند و استقلال و پرسپولیس از این مسئله سود بردند ولی تماشاگران تراکتورسازی در این بحث اصلا به ما کمک نکردند. ما دغدغه مالی داریم و امیدواریم این مسئله حل شود. متاسفانه بحث میزبانی ما در عمان کلی به ما ضرر مالی زده است.

به گزارش فارس، قلعه‌نویی تاکید کرد: متاسفانه فدراسیون به دنبال این است که ببیند یک مربی ایرانی چه می‌گوید تا او را بلافاصله احضار کند. روابط عمومی فدراسیون آقای حسینی هم درا ین زمینه خیلی فعال است و دوستان چون مدام به دنبال انتخابات بودند انرژی خود را برای پیگیری وضعیت میزبانی ایران صرف نکردند. شخصی به نام براتی و یک وکیل خوب در سوئیس داریم که اگر دوستان از اول روی این بحث انرژی می‌گذاشتند ما مشکلی پیدا نمی‌کردیم.

قلعه‌نویی افزود: واقعا خنده دار است. ایران یکی از کشورهای امن دنیا است و اگر ما ناامن هستیم چرا ای‌اف‌سی میزبانی عراق و افغانستان را به ما می‌دهد. قبول کنید که دوستان انرژی نگذاشتند. اتفاقا آقای اسدی که از دوستان من است و در راه‌آهن همبازی من بود اعلام کرده که ما ۸ ساعت فرصت را تبدیل به ۴۵ روز کردیم ولی باید قبول کنیم در آن مسئله میزبانی باختیم و این مسائل دیگر مشکل ما را حل نمی‌کند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه این گفت‌وگو تاکید کرد: ما سه نماینده ایران باید مقابل نمایندگان عربستان انرژی بگذاریم و از نام ایران و ایرانی دفاع کنیم هرچند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ان‌شاءالله سپاهان هم به روزهای خوبش برگردد و امروز هم برنده شود چون من بازی‌ها را رصد می‌کنم و می‌دانم که این تیم خیلی بدشانس است. آنها تیم خوبی هستند ولی از موقعیت‌هایشان استفاده نمی‌ کنند. اگر امروز ما هم برنده شویم ۹۰ درصد راه صعود طی شده است.

قلعه‌نویی در ادامه این گفت‌وگو در خصوص برنامه‌های رسانه‌های ملی گفت: آنجایی که باید تعریف کنیم همین کار را انجام می‌دهیم. خیلی برنامه‌ها دلشان برای فوتبال می‌سوزد مثل برنامه شب‌های فوتبالی که جا دارد از عواملش تشکر کنم ولی بعضی برنامه‌ها فقط به دنبال این هستند که به ورزش فوتبال لطمه بزنند.

سرمربی تراکتورسازی در پایان در خصوص تماشاگران این تیم گفت: تراکتورسازی متعلق به مردم خوب آذربایجان است. اگر این تیم پارسال قهرمان می‌شد عباسی به تاریخ می‌پیوست ولی یکسری آدم‌ها در این روزها به دنبال منافع خودشان هستند ولی آنها بدانند امثال عباسی‌ها و قلعه‌نویی‌ها می‌آیند و می‌روند و این نام و خاطرات تراکتورسازی است که به جای می‌ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا