شورای شهر

بدون اجازه شهرداری پرنده هم پر نمی زند!/خودم هم از شورا ناراضی ام چه برسد به مردم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص قطع درختان در باغ ۵۰۰۰ متری دروس گفت:در این باغ ۴۷ اصله درخت قطع شده است و من تعجب می کنم که چرا شهرداری این موضوع را کتمان می کند.

وی ادامه داد:مستنداتی دارم که فردا در صحن علنی شورای شهر تهران به همه اعلام خواهم کرد فقط این را بدانید که این کار در باغ ۵۰۰۰ متری دروس صورت گرفته است و ۴۷ اصله درخت قطع شده است.

 

وی ادامه داد:با همسایگان که صحبت می کردم آنها می گفتند که چون در ایام نوروز نمی شد با نیسان وسایل جا به جا کرد لاشه ی این درختان را با پاترول جا به جا می کردند.این واقعا باور کردنی نیست و باید یک فکر اساسی برای این کار انجام دهیم.

 

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت:قطع ۴۷ درخت در باغ ۵۰۰۰ متری دروس عین واقعیت است و این در حالی است که شهرداری حقیقت را کتمان می‌کند.

 

وی در خصوص تیتر امروز روزنامه همشهری هم که منوط به این موضوع می شد گفت:امروز روزنامه همشهری تیتر زده است که ۹۷ اصله درخت در باغ دروس قطع نشده است.من هم می گویم بله ۹۷ اصله نبوده است و بلکه ۴۷ اصله درخت قطع شده است.

 

وی ادامه داد:علیرغم اینکه همه اسناد وجود دارد اما مسولان شهرداری این کار را به گردن نمی گیرند و قبول نمی کنند.

 

من یک مورد جدیدی که متوجه شدم و برایم قابل قبول نیست این بود که همسایگان به من اطلاع دادند که صاحبان باغ به عناوین مختلفی هر شب درختانی را که ریشه های آنها هم از زمین در می آوردند قطع می کردند و هیچ مسولی هم جلوی آنها را نمی گرفته است.

 

وی ادامه داد:من ۵۰ سال در شهرداری کار کرده ام و می دانم که یک پرنده هم بدون اجازه شهرداری نمی تواند در باغ کسی پر بزند بعد چطور می شود که در یک باغ ۵۰۰۰ متری ۴۷ اصله درخت قطع شود و شهرداری در جریان نباشد؟

 

حقانی در خصوص اینکه نقش نظارتی شورای شهر چه می شود گفت:شورای شهر متاسفانه یک ساز و کار نظارتی ندارد و من هم چون سابقه زیادی در این مجموعه دارم می توانم بعضی از این کارهای نامناسب را پیگیری کنم و به نتیجه برسانم. امیدوارم تا بقیه اعضای شورای شهر هم بتوانند با کارآمدی که دارند پیگیر این موضوعات باشند و نگذارند تا باغات ما خراب شوند و به برج ها ی آسمان خراش تبدیل شوند.

 

عضو شورای شهر تهران در خصوص گلایه مردم از عدم نظارت کافی شورا بر اتفاقات اینچنینی گفت:من هم به عنوان عضو شورا از این روند ناراضی هستم، چه برسد به مردم تهران! امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که ما نمایندگان مردم بتوانیم تصمیمات خوبی برای پایتخت بگیریم.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا