شورای شهر

استخاره کردم و به چمران رای دادم/اعضای شورا برای مردم وقت بگذارند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین معاون نظارت شورای شهر در خصوص اینکه این دوره از بین چمران و مسجد جامعی به چه کسی رای داده است گفت:واقعا انتخاب از بین این دو بزرگوار کار بسیار مشکلی بود به همین دلیل از قران کریم کمک گرفتم و با استخاره به این نتیجه رسیدم که امسال هم به آقای چمران رای بدهم.

 

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: من اگر به آقای چمران رای دادم معنایش آن نیست که آقای مسجد جامعی خوب نیست اما واقعا بین یک دو راهی خیلی سختی گیر کرده بودم و شب قبل از انتخابات تصمیم نهاییم را گرفتم.

 

جدیدی در خصوص اینکه آیا عملکرد رئیس و هیئت رئیسه سال گذشته مورد قبول او بوده است یا خیر گفت:بالاخره هیچ کاری بی عیب نیست اما با توجه به حجم گسترده کار که در سال پیش در شورای شهر بود فکر می کنم هیئت رئیسه کمترین ضعف را از خودش نشان داد. البته امسال باید خیلی بیشتر از سال گذشته در شورای شهر کار شود و اگر اعضای شورای شهر بتوانند بازدهی مناسبی داشته باشند شک نکنید شهر تهران می تواند یکی از بهترین شهرهای جهان لقب بگیرد.

 

جدیدی ادامه داد:من تنها توقعی که از رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر دارم این است که حاشیه ها را کنار بگذارند و در این دوره لوایح و مصوبات بیشتری نسبت به سال های گذشته را به ثمر برسانیم.

 

عباس جدیدی معاون نظارت شورای شهر در خصوص اینکه دیدارهای مردمی چه تاثیری می تواند بر رابطه اعضای شور و شهروندان تهرانی بگذارد گفت:ما از خود مردم هستیم و این کمی بی معرفتی است اگر به مشکلات آنها رسیدگی نکنیم. آنها به ما رای دادند تا بتوانیم نماینده آنها در تهران باشیم نه اینکه رئیس شهروندان.

 

وی ادامه داد: خودم را موظف کرده ام تا روزهای دوشنبه و چهارشنبه ملاقات های مردمی را در مناطق شهرداری و شرکت های وابسته به این نهاد داشته باشم. با تمام وجود درک می کنم که این کار من چقدر می تواند حداقل از لحاظ روحی و روانی برای شهروندان تهرانی مفید باشد. من از همین جا از تمامی اعضای شورا خواهش می کنم تا حداقل در هفته یک روز را مختص شهروندان قرار بدهند و برای مردم عادی وقت بگذارند تا پای درد و دل آنها بنشینند.

 

عباس جدیدی در خصوص اینکه به عنوان یک عضو ورزشکار در شورای شهر تا به امروز چه کمکی به ورزش شهروندی کرده است گفت:واقعا این موضوع هم فکر من را به شدت مشغول کرده است که ما به عنوان یک ورزشکار چه کمکی می توانیم برای بهبود ورزش شهروندی انجام دهیم. تا آنجایی که توانسته ام برای هر مصوبه یا لایحه ای در خصوص ورزش شهروندی در شورای شهر قرائت می شود بقیه اعضا را مجاب کردم تا آنها هم به مصوبه مورد نظر رای بدهند.

 

وی ادامه داد:سوله ورزشی حضرت زهرا(س) و یا دیگر اماکن ورزشی که دچار مشکل بودند و در شورای شهر باید پیگیری می شد را بنده به عنوان معاون پیگیری کردم و خدا را شکر بیشتر آنها هم به نتیجه رسیده است.

 

جدیدی در خصوص اینکه بحث واگذاری دو تیم پرطرفدار فوتبال پایتخت، اسقلال و پرسپولیس در شورا مطرح شده بود، گفت:من در این مورد نظر خاصی ندارم و سکوت می کنم. امیدوارم که هرچی خیر و صلاح است برای این دو باشگاه پرطرفدار اتفاق بیفتد و هواداران بی شمارشان شاد باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا