شورای شهر

اظهارات دبیر برای کشور و شورای شهر سراسر هزینه بود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز سروری در دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به مصاحبه مطبوعاتی روز گذشته علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اشاره کرد و اظهار داشت: بنده ارادت خاصی به دبیر دارم و او را جزو اعضای خوب و فعال شورا می‌دانم.

وی افزود: متأسفانه ما هنر تبدیل فرصت‌ها به تهدید را انشا می‌کنیم و رفتاری که در شورا از خودمان بروز می‌دهیم چیزی جز از بین بردن سرمایه‌های ملی نیست. حسابرسی ابزاری است برای کمک به مدیریت نه چماقی برای زدن به سر مدیران؛ بنابراین نباید مسائلی را مطرح کنیم که جز ضربه به اعتماد ملی فایده دیگری ندارد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تخلفات را باید به مراجع ذی ربط ارجاع داد، تصریح کرد: استفاده از حسابرسی به عنوان ابزاری برای تصفیه حساب زیبنده شورای شهر نیست. چه بخواهیم و چه نخواهیم قالیباف یک سرمایه ملی است و با مدیریت جهادی و ایثارگری عجین شده است. اما نمی‌دانم نابود کردن این سرمایه چه سودی را عاید کشور می‌کند.

وی  ادامه داد: بنده از اظهار نظر دبیر مبنی براینکه ۹۵ درصد فعالیت های شورا در کمیسیون برنامه و بودجه اتفاق می‌افتد بهت زده شدم یعنی این میزان وقتی که در شورا می‌گذاریم به اندازه ۵ درصد فعالیت‌های کل این مجموعه نیست؟ یعنی تا این حد ناکارآمد هستیم؟ این درحالی است که یکی از مشکلات ما کم خوابی است اما وی معتقد است ما خودمان را با خواب زده‌ایم!

سروری در پایان اظهار داشت: نباید کاری کنیم که اعتماد مردم از نظام سلب شود اما مصاحبه روز گذشته دبیر سراسر هزینه برای کشور، نظام و شورای شهر بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا