اجتماعی و فرهنگی

تحویل سال نو در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  هزاران نفر از هموطنان مان که در قالب کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس به شهرستان های آبادان و خرمشهر سفر کرده اند، سال نو را در کنار مشهد شهیدان در مناطق عملیاتی جنوب آغاز کردند. 

انبوه زائران و کاروان های راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب خوزستان در لحظه تحویل سال جدید، پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری را از گوش دادند و پس از آن با قرائت زیارت عاشورا و دعای تحویل سال با یاد شهدای همیشه جاوید کربلا و دفاع مقدس، سال جدید را آغاز کردند.
حضور انبوه جمعیت در مشهد شهیدان شلمچه، باعث ایجاد ترافیک سنگین در مسیر یادمان شهدای شلمچه شد و جمع زیادی از مردم، پیاده و با پای برهنه خود را به مشهد شهیدان شلمچه رساندند و آیین های سال جدید را در این مکان مقدس برگزار کردند.
هزاران نفر از اعضای کاروان های راهیان نور نیز در یادمان والفجر ۸ در اروندکنار نیز در کنار رودخانه اروند، آیین های سال جدید را برگزار کردند.
بسیاری از خانواده های شهدا به همراه خود سفره هفت سین، قرآن و مفاتیح و تصاویر شهدا را حمل می کردند و در کنار قبور شهدای گمنام علمیات والفجر ۸ سال جدید را با معنویت خاصی آغاز کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا