اجتماعی و فرهنگی

تغییر نام سازمان پست به شرکت ملی پست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر در تشریح جلسه امروز -یکشنبه- با بیان این مطلب افزود: اعضای هیات مدیره پنج نفر خواهند بود که با حکم وزیر ارتباطات به مدت ۲ سال انتخاب خواهند شد، که مدیرعامل شرکت پست بر اساس قانون معاون وزیر ارتباطات است.

فولادگر گفت: در جلسه امروز، ادامه گزارش کارگروه اصلاحیه لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران، که از صحن علنی مجلس بر اساس اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی به کمیسون صنایع و معادن ارجاع شده بود، بررسی شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۵ ماده این گزارش در جلسه این هفته کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، افزود: با بررسی مواد دیگر این گزارش در هفته آتی کمیسیون اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران، تصویب می شود.
وی با اشاره به اینکه مجلس اختیارات اساسنامه سازمان پست را به دولت محول نکرد، ادامه داد:دولت لایحه ای در مورد اساسنامه پست ارائه داد، که پس از ارجاع آن به کمیسیون کارگروهی برای بررسی آن تشکیل شد.
این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت، یادآور شد:شرکت ملی پست کارهای دولتی را انجام می دهد و دیگر وظایف شرکت پست قابل واگذاری است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا