اجتماعی و فرهنگی

‍با حضور مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران؛ شورای عمومی عادی سالیانه سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران شورای عمومی عادی سالیانه سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور ابراهیم باقی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، حسین اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و اعضای هیئت مدیره این سازمان برگزار شد.

ابراهیم باقی در این نشست گفت: اهمیت برگزاری مجامع شرکت ها و شورای سازمان ها از آن جهت است که علاوه بر رسیدگی به صورت های مالی و ارایه گزارش توسط حسابرسان مستقل نسبت به عملکرد مالی واحد ها و گزارش مدیران از عملکرد یکساله شان را به همراه دارد.

وی افزود: اعضای مجمع ضمن آگاهی از وضعیت مالی و عملکردی واحد ها از اقدامات یکساله گذشته و برنامه های آتی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در راستای اهداف و چشم انداز ها مطلع می شوند.

باقی خاطر نشان ساخت: برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران گام مهمی در شفافیت عملکرد مالی این واحد ها بوده است.

در این نشست همچنین، توضیحاتی در خصوص عملکرد مالی سال ۱۴۰۰ سازمان ورزش ارائه شد و در ادامه نماینده مؤسسه حسابرسی و حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، گزارش این سازمان را در خصوص صورت‌های مالی را بند به بند قرائت کردند.

در ادامه، گزارشی از فعالیت سازمان ورزش و هیئت مدیره در سال گذشته و نیز گزارشی از برنامه‌های سال جاری ارائه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا