مسافران مترو به طرحهای فرهنگی مترو نمره میدهند
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد صائبی با اشاره به اینکه فضای مترو فرصت خوبی را برای فرهنگ سازی ایجاد کرده است، اظهار داشت: مسافران مترو که مخاطبان اصلی طرحهای فرهنگی هستند میتوانند با ارسال کد طرحها مورد نظرشان بهترین پیام را انتخاب کنند.
وی افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با تیمی که تولید محتوایی دارد اقدام به تولید طرحهای فرهنگی جدید کرده است و هر ماه ۳۰ تا ۳۵ طرح جدید را انتخاب و در ایستگاهها و قطارها نصب میکنند.
صائبی با اشاره به اینکه حدود ۴ هزار بنر و لمینت هر ماه جایگزین طرحهای قبلی میشود که ترکیبی از محتواهای فرهنگی ملی مذهبی و آموزشهای شهروندی است، گفت: افراد میتوانند بهترین طرح را از طریق کدی که در کنار آنها قرار دارد به سامانه ۳۰۰۰۷۷۲۰ پیامک کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: هر ماه به قید قرعه به شرکت کنندگان نیز جوایزی اهدا خواهد شد.
وی در ادامه از توزیع نشریه بوی بهشت هر دو هفته یک بار بین مسافران مترو خبر داد و گفت: افرادی که این نشریه را مطالعه میکنند میتوانند در مسابقهای که در آن طراحی شده از طریق سامانه ۳۰۰۰۷۷۲۰ شرکت کنند و هر چند ماه یک بار در برنامهای ویژه از برندگان این مسابقه هم تقدیر میشود.