اجتماعی و فرهنگی

راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی کمک به مدارس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پاسخ به این پرسش که «سیستم پرداخت قبوض الکترونیکی کمک به مدارس چگونه است؟»،‌اظهار داشت: در جهت انضباط مالی، شفافیت مشارکت مردم در واحدهای آموزشی و نیز جمع‌آوری پرداخت‌هایی که به صورت قاعده‌مند به مدارس صورت می‌گیرد، ما با ۱۱ بانک کشور تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم که بر اساس آن هر دانش‌آموزی که می‌خواهد مشارکت داوطلبانه‌ای در مدرسه داشته باشد یا هر نوع شکل پرداختی که دارد مانند هزینه‌های کتاب، مدیر مدرسه می‌تواند اسم دانش‌آموز را وارد آن سامانه کند.

وی با بیان اینکه رقم مشارکت در آن سامانه ثبت شده و مشخصات دانش‌آموز وجود دارد، گفت: این سامانه برای اولین بار در کشور در شهرستان‌های استان تهران ایجاد می‌شود که در حال حاضر در کل شهرستان‌های استان تعمیم داده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص وضعیت سیستم گرمایشی مدارس افزود: سیستم گرمایشی فعلی برای ما قابل قبول است؛ اگر چه همواره راه برای بهبود کیفیت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۶ درصد از مدارس ما سیستم گرمایشی متمرکز دارند و مابقی نیز از سیستم ایمنی در گرمایش واحدهای آموزشی استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا