شورای شهر

حقانی: اسناد ۱۲.۵ درصد سهام شهرداری تهران در تله کابین توچال موجود است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  محمد حقانی در تشریح پاسخ مجموعه فرهنگی، تفریحی تله کابین توچال به تذکر سه هفته پیشش مبنی بر اینکه تله کابین توچال مستهلک و فرسوده است و شهرداری تهران در این مجموعه سهام دار است، گفت: در این نامه عنوان شده است که بنده بر اساس چه مستنداتی به سهام دار بودن شهرداری تهران اشاره داشته ام و همچنین اطلاعات فنی و تخصصی من به چه میزان است که در مورد مستهلک بودن و غیراستاندارد بودن دستگاههای موجود اظهار نظر کرده ام. در بخش دیگر نیز اظهار داشته اند با چه استدلالی عنوان شده است که ظرفیت خطوط ۲ هزار نفر است.

محمد حقانی در ادامه بیان داشت: در مجموعه پارک ارم نیز مسئولان مدعی بودند تجهیزات استاندارد است اما آن اتفاقات افتاد.

وی افزود: ما مسئولان و نمایندگان مردم اگر قضاوت می کنیم و تذکر می دهیم در جهت هوشیار کردن دستگاههای مسئول است.

حقانی در ادامه با اشاره به آمار موجود در مورد میزان ظرفیت و زمان تردد تله کابین ها اظهار داشت: مستندات مشخص می کند که در هر ۷۰ ثانیه یک دستگاه حرکت می کند بنابراین با تعداد دستگاهها مشخص است که در هر ۸ ساعت کاری چه میزان جابجایی صورت خواهد گرفت. بنابراین آمار ۲ هزار نفری دور از واقعیت نیست.

وی در بخش دیگر اظهاراتش افزود: در مورد سهام دار بودن شهرداری تهران در این مجموعه باید گفت که اسناد ۱۲.۵ درصد سهام شهرداری تهران در این مجموعه وجود دارد این در حالی است که پای برخی از این اسناد امضای خودش به عنوان معاون خدمات شهری وقت موجود است.

حقانی خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی هیات رئیسه شورا و بخش حقوقی شهرداری تهران شد.

علی صابری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز در خصوص ارائه رای های صادر شده در مناطق طبق تبصره ۴ ماده ۷ کمیسیون باغات به قوه قضاییه شد اظهار داشت: متاسفانه در بحث باغات و کمیسیون ماده ۷ رای های صادر شده طبق تبصره ۴ پیش از آنکه سیر قانونی شدنشان طی شود توسط سازمان پارکها به مراجع قضایی ارسال می شود که این خود مشکلاتی را برای مالکین ایجاد کرده است.

صابری خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا