شورای شهر

درخواست حذف پراید و پیکان از سرویس مدارس

به گزارش شورا‌آنلاین، محمود میرلوحی در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران ضمن درخواست نسبت به تمدید موضوع ترافیک مدارس در جلسه آینده شورا گفت: موضوع فرهنگ و ترافیک ما نیاز به دقت و تلاش بیشتری دارد.

وی با اشاره به مکان‌یابی اشتباه برخی از مدارس گفت: اینکه مدرسه‌ای سر چهارراه باشد، درست نیست؛ زیرا بی‌نظمی‌های اولیاء مدارس برای توقف، ترافیک را افزایش می‌دهد.

میرلوحی ادامه داد: اول مهرماه اولیاء حق خود می‌دانند که به دلیل تأخیر حضور فرزندانشان در مدارس بی‌نظم باشند؛ گاهی دوبله، سوبله در مقابل مدارس خودرو پارک می‌شود، در حالی که ما باید آموزش فرهنگ ترافیک را از مدارس شروع کنیم.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش پیشنهاد کرد که در محله‌هایی نزدیک به مدارس، خودروی ون پیش‌بینی شود که اولیاء فرزندان خود را قبل از مکان مدرسه به این ون‌ها تحویل دهند تا کمتر شاهد بی‌نظمی باشیم.

جواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه سرویس مدارس در دنیا شکل و شمایل خاصی دارد، درخواست کرد تا پراید، پیکان و پژو از چرخه سرویس مدارس حذف شوند و خودروهایی جایگزین شوند که اولیاء به آنها اطمینان داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا