حکام آل‌سعود نه در نظر و نه در عمل فهم درستی از اسلام ندارند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن پیرهادی در همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تهران که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، گفت: گرامیداشت ما از ایام دفاع مقدس از  جنس باورمندی است. ما اعتقادات و دین خود را باور داشته و جان را برای معامله آورده‌ایم.

وی افزود: لذا افکار خوب با عمل انقلابی و توحیدی در این جا با هم ادغام شده‌اند و از این حیث گرامیداشت و یادآوری آن حائز اهمیت است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی حادثه‌ تاریخی کشور ما بوده، پس نیاز به پشتوانه داشته است، دفاع مقدس کارنامه عملی ما بود، دفاع مقدس سنگ محک قابل اتکای ما برای اثبات انقلاب اسلامی بوده است.

پیرهادی افزود: دفاع مقدس نه برای امروز ما یا یک دهه یا سده آینده کشور، که برای تمدن ما مهم است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به حادثه ناگوار منا، گفت: امروز امت اسلامی به ویژه ایرانیان عزادار هستند. در نقطه مقابل ما کسانی در عربستان حکومت می‌کنند که فهم درستی نه در نظر و نه در عمل از اسلام ندارند.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: در عربستان حکام کج‌فهمی حکومت می‌کنند که شایستگی ندارند بخواهند مناسک مهم اسلامی را برگزار کنند.

پیرهادی در ادامه نسبت به طرح برخی مسائل در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد و گفت: در برخی شبکه‌های اجتماعی متاسفانه به دلیل پاره‌ای کج‌فهمی‌ها می‌خواهند رفتن به حج را سست کنند.

وی تاکید کرد: ما نباید نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشیم. تعداد کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند کم است، اما بی‌تفاوتی نسبت به آنها باعث می‌شود یکی از مهمترین فریضه‌های دینی ما آسیب ببیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا