ورزشی

پرسپولیس از بازی با رئال درآمدزایی می‌کند/ هیچ شرطی برای مادریدی‌ها نگذاشتیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حمیدرضا سیاسی که صبح امروز شنبه از سفر به اسپانیا و مذاکره با مسئولان باشگاه رئال مادرید به تهران بازگشته است در مورد توافق نهایی برای دیدار با این تیم اسپانیایی گفت: زمان دقیق این بازی هنوز مشخص نشده اما براساس هماهنگی‌هایی که صورت گرفت رئال مادرید ماه جولای سال آینده به تهران سفر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس شرط خاصی را برای باشگاه اسپانیایی لحاظ کرده است گفت: باشگاه ما هیچ شرطی برای رئال نداشت اما تنها خواسته ای که داشتیم این بود که رئال مادرید با همه ستاره هایش به تهران سفر کند که این خواسته مورد موافقت مسئولان این باشگاه قرار گرفت و قرار است رئال با همه ستاره هایش به تهران بیاید.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تامین هزینه های سفر این باشگاه به ایران گفت: ما برای این بازی اسپانسری داریم که ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو هزینه خواهد کرد. البته بخش عمده این پول سهم رئال خواهد بود اما مقداری هم به باشگاه پرسپولیس می رسد.

حمیدرضا سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا با مسئولان باشگاه رئال مادرید در موارد دیگری نیز تفاهم نامه امضا کردید گفت: گفتگوهای مختلفی با مسئولان این باشگاه داشتیم تا بتوانیم در خصوص مسائلی مثل بحث های آکادمیک، مارکتینگ و مواردی که آنها بسیار قوی عمل می کنند همکاری داشته باشیم. ضمن اینکه قرار شد آنها نمایندگانشان را به ایران بفرستند و شرایط میزبانی ما را هم بسنجند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا